Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و شهریار مغانلو در آستانه جدایی از یکدیگر قرار گرفته اند؛ بازیکن قرضی باشگاه سانتاکلارا فقط سه بازی دیگر فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را دارد و بعد باید از جمع سرخ‌های تهرانی جدا شود.
به گزارش فرارو، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دو باشگاه پرسپولیس و سانتاکلارا بر سر ادامه حضور شهریار در این باشگاه به توافق نرسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سانتاکلارا برای شهریار مغانلو رقم ۵۰۰ هزار یورو طلب کرده و پرسپولیس پیشنهاد ۱۰۰ هزاریورویی برای این بازیکن به باشگاه پرتغالی ارائه کرده است؛ اختلافی فاحش که بعید است سانتاکلارا حاضر به پذیرش آن باشد.

البته شاید با رایزنی این رقم درخواستی به ۴۰۰ هزاریورو کاهش پیدا کند، ولی واقعیت امر این است که در چنین شرایطی پرسپولیس برای جور کردن همان ۱۰۰ هزاریورو هم مشکل دارد چه برسد به اینکه بخواهد ۴۰۰ هزاریورو بپردازد. این مورد را هم نباید فراموش کرد که حتی رقم ناچیز انتقال قرضی شهریار از سانتاکلارا به پرسپولیس را هم یکی از هواداران متمول پرداخت کرده و باشگاه نتوانست همان هزینه اندک را هم فراهم کند.
خبر بدتر برای پرسپولیس و شهریار اینکه یک تیم ایرانی هم به باشگاه سانتاکلارا پیشنهاد خرید مغانلو را داده و با وجود چنین مشتری‌ای بعید است سانتاکلارا به این راحتی‌ها با پرسپولیس کنار بیاید. مجموعه این اتفاقات دست به دست هم داده تا شهریار و پرسپولیس فقط سه بازی دیگر در کنار همدیگر باشند. البته ممکن است در این سه هفته اتفاقات زیادی رخ دهد، ولی شرایط مالی در باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای است که نمی‌توان امید زیادی برای حفظ مغانلو داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهریار مغانلو سانتاکلارا پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس سانتاکلارا شهریار مغانلو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

مدتی است شهروندان شهرستان شهریار از وضعیت نامناسب و فرسودگی روکش آسفالت در برخی از کوچه و خیابان‌ها به ستوه آمده اند. این موضوع علاوه بر اینکه عابران پیاده را با مشکل مواجه کرده، تردد رانندگان را نیز مختل کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر از آسفالت غیر استاندارد و فرسوده این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگرانی ساکنان محله ال خجند اصفهان از فرسودگی و فرورفتگی آسفالت خیابان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​