Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم علی درویش پور در این آیین که ابراهیم حسن نژاد مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان و جمعی از معاونان، مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم حضور داشتند هفته بهزیستی را فرصتی گرانبها برای آشنایی با وضعیت معلولین  در این موسسه و خدمات ارائه شده به آنها دانست و گفت: کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل و بخصوص مربیان و مشاوران با معلولان و مددجویان در این موسسه بسیار بالا ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه سخنان خود به حمایت های این سازمان از معلولان اشاره کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد قشم در کنار ماموریت های رونق اقتصادی، توسعه صادرات، تبدیل قشم به مقصد اول گردشگری کشور، توسعه صنعت نفت و انرژی و افزایش تولیدات شیلاتی وظیفه خود می داند که از جامعه محلی قشم بخصوص معلولان این جامعه به اندازه وسع خود حمایت نماید که اهداء ۵۰ دستگاه ویلچر به معلولان عزیز جزیره قشم از جمله آنهاست.
درویش پور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی درسال های اخیر در ارائه خدمات مختلف به مددجویان از جمله تامین و احداث مسکن، ساماندهی معابر و مناسب سازی آنها برای معلولان و خدمات دیجیتال و الکترونیکی بخصوص در بحث کرونا گام های بزرگی برداشته است، گفت: در جزیره قشم نیز با همت مسئولان بهزیستی استان و شهرستان و این موسسه توانبخشی خدمات خوبی به مددجویان بخصوص معلولان عزیز ارائه می شود که جای تقدیر دارد.
براساس این گزارش اسماعیل کیانی رییس اداره بهزیستی شهرستان قشم نیز دراین آیین استفاده از همه ظرفیت ها را برای توسعه کمی و کیفی خدمات به مددجویان و معلولان شهرستان مورد تاکید قرار داد وگفت: مسئولیت اجتماعی بهزیستی در کنار مشارکت مردم و سازمان ها بخصوص خیرین باعث شده تا معلولان در قشم حتی در دورترین نقاط  این شهرستان از خدمات قابل قبولی برخوردار شوند.
در ادامه این آیین که با پیگیری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بخصوص مهدی زارعی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار شد، لوح تقدیر و هدایایی به مسئولان، مربیان و مشاوران موسسه آموزشی و توانبخشی معلولین گلهای بهشت هلر جزیره قشم و همچنین خیران و مددجویان توسط علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شد. 
آیین های بزرگداشت هفته بهزیستی از ۲۱ تا ۲۹ تیرماه امسال با شعار « بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله‌ محوری و سلامت اجتماعی درخانواده » همزمان در سراسر کشور در جزیره قشم برگزار می شود.

46

کد خبر 1536574

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد قشم جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی