Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هفته پس از قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، از بازیکنانش تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی یک هفته پس از آنکه به همراه شاگردانش در فینال یورو 2020 توانست انگلیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و جام قهرمانی را به رم بیاورد، از بازیکنانش به دلیل اینکه ثابت کردند می توانند حرفه ای باشند بدون اینکه انسان بودن را از خاطر ببرند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتزوری از ابتدا در حالی که تقریبا 30 بازی بدون شکست از جمله 10 پیروزی از 10 بازی در رقابت های مقدماتی یورو در کارنامه داشت، به عنوان یکی از بخت های قهرمانی پا به یورو 2020 گذاشت و در فینال رکورد خود را به 34 بازی بدون شکست رساند.

 

 

شب گذشته مانچینی در اکانت های خود در شبکه های اجتماعی نوشت: "هفت روز پیش در همین زمان بود که ما در حال آغاز چالش بزرگی بودیم، آخرین بازی از یورو 2020، بازی فینال برابر انگلیس.

همه ما می‌دانیم که آن بازی چگونه پایان یافت. چیزی که همه نمی‌دانستند این بود که آن ماجرا در  پشت صحنه چگونه پیش رفت. چند روز پیش بسیاری از شما آخرین قسمت سریال Sogno Azzurro، سریال RAI را تماشا کردید.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بخش بزرگی از قدرت این گروه فقط به دلیل استعداد نبود، بلکه همچنین به دلیل انسانیت، شادی و اعتماد به نفس نیز بود.

یک گروه شگفت‌انگیز. بچه‌هایی که حتی در لحظاتی که با فشار روبرو می شوند مانند ضربه پنالتی قادر به لبخند زدن و شاد بودن و لذت بردن، هستند.

ما ثابت کردیم که می‌توانیم حرفه ای‌هایی عالی باشیم، بدون اینکه انسان بودن را فراموش کنیم. برای این اولین ماجراجویی که به بهترین شکل ممکن به پایان رسید، من چیزی بیش از تشکر فراوان از همه برای گفتن ندارم: از هواداران، بازیکنان، کارکنان، دوستان.

 

زنده باد آتزوری!"

 

 

مجموعه مستند پشت صحنه Sogno Azzurro کل رقابت های یورو 2020 را با مسابقاتی که در رم، مونیخ و لندن برگزار شد، پوشش داد.

این مجموعه همچنین صحنه هایی از تمرینات تیم ملی ایتالیا، آواز، رقص و شوخی‌های آنها با یکدیگر را نیز شامل می شد.

 

مانچینی نوشته که این "اولین ماجراجویی" است چرا که او در حال آماده سازی برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ ملت ها و جام جهانی 2022 است.

 

 

 

 

تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی یورو 2020 یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین،‌کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت‌های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص قهرمانی ایران در این رقابت‌ها گفت: طعم شیرین قهرمانی ما این است که توانستیم خنده را روی لب مردم ایران بیاوریم و آنها را خوشحال کنیم. ما یک تیم ۳۰ نفره بودیم یک سری از بازیکن‌ها با ما در تایلند نبودند اما جزئی از تیم بودند و این قهرمانی حاصل کار این ۳۰ نفر بود. سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و آسیا پیشرفت کرده است.

وی در خصوص بازی با تیم ملی ازبکستان در دیدار نیمه نهایی گفت: به هر حال نیمه نهایی آسیا است. وقتی تیمی میزبانی جام جهانی را در اختیار می‌گیرد قطعاً پیشرفت کرده است و خود را برای جام جهانی آماده می‌کند. ازبکستان بهترین مربی دنیا را دارد و طبیعی است که این بازی کمی سخت شود.

سنگ سفیدی در خصوص دیدار با تایلند در فینال گفت: بازیکنان ما جلوی ۲۰ هزار تماشاگر تایلندی نشان دادند که همچنان آقای فوتسال آسیا هستند.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت: کار با وحید شمسایی سخت اما لذت بخش است.

این بازیکن در خصوص ادامه راه تیم ملی برای آماده سازی در جام جهانی گفت: ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد و در جام جهانی هدیه بزرگی به همه مردم خواهیم داد. مسئولان باید الان به تیم توجه کنند و اگر بخواهند در آستانه جام جهانی به فکر بیفتند کار درستی نخواهد بود.

وی در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در دیدار نهایی گفت: کیومرث هاشمی تنها وزیری است که شخصاً سر تمرینات تیم ملی آمدند و گفتند اگر به فینال برویم برای تماشای بازی خواهند آمد که همین اتفاق هم افتاد. مهدی تاج و احسان اصولی از تیم حمایت کردند و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد چون در جام جهانی می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم.

او در خصوص بازیکنان جوانی که به تیم دعوت شده بودند گفت: جوان‌های تیم سنگ‌تمام گذاشتند و نشان دادند که کاملاً باتجربه هستند.

او در خصوص سالار آقاپور گفت: سالار یک پسر خوب، مودب، حزب اللهی و امام حسینی است.

کد خبر 848159 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید