Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عراقی از عملیات موفق نیرو‌های اطلاعاتی این کشور در کشف مخفیگاه‌های حاوی مواد منفجره و پهپاد تروریست‌های داعش در استان کرکوک خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های اطلاعاتی عراق روز یکشنبه در عملیاتی موفق چهار مخفیگاه تروریست‌های داعش که مملو از مواد منفجره و یک هواپیمای بدون سرنشین در «کرکوک» بود را منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری «شفق نیوز» وزارت کشور عراق یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال کسب اطلاعات دقیق و باهمکاری نیرو‌های پلیس فدرال، نیرو‌های اطلاعاتی عراق چهار مخفیگاه داعش که مملو از مواد منفجره و یک پهپاد بود را در مناطقی در استان کرکوک کشف کردند. این مخفیگاه همچنین شامل لباس نظامی و چهار موشک ضد زره بود.

طی روز‌های گذشته منابع آگاه امنیتی عراق از حمله چند عضو داعش به یک ایست بازرسی در جنوب غرب استان کرکوک که شش نیروی پلیس زخمی شدند، خبر دادند. یک منبع امنیتی اعلام کرد که شماری از اعضای گروه تروریستی داعش، امروز به یک ایست بازرسی پلیس فدرال واقع در میان دو روستای «تل خدیجه» و «ملاناصر» از توابع ناحیه «الرشاد» در جنوب غرب کرکوک حمله کردند که طی آن شش نیروی پلیس زخمی شدند.

یک منبع امنیتی عراقی نیز خبر داد که تروریست‌های داعش صبح شنبه به مقر ارتش عراق در استان کرکوک حمله کرده‌اند.

به گفته این مقام عراقی، تروریست‌های داعش صبح شنبه به مقر تیپ هشتم ارتش عراق در روستای «ادریس عرب» از توابع منطقه «الدبس» یورش بردند که در این حمله چهار نظامی ارتش عراق کشته شده‌اند.

پنج‌شنبه گذشته نیز نیرو‌های الحشدالشعبی در همین منطقه توانسته بودند یک باند وابسته به تروریست‌های داعش را کشف و منهدم کنند. این باند قصد بمب‌گذاری و حمله به نیرو‌های امنیتی عراق را داشت.

با وجود آزادی موصل در ژوئن ۲۰۱۷ و پایان خلافت ادعایی داعش، اما تروریست‌ها از آن پس در مناطق بیابانی و کوهستانی و روستا‌ها پراکنده شده و در قالب هسته‌های چندنفره اقدام به یورش به نیرو‌های امنیتی و غیرنظامیان می‌کنند.

به دنبال کشته شدن چند نیروی پلیس عراق در نبرد علیه داعش، سازمان الحشد الشعبی با صدور پیامی تاکید کرد که به لطف همکاری و هماهنگی عالی میان نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی عراق، داعش هرگز جای پایی در وجبی از خاک عراق پیدا کند.

این سازمان اعلام کرد، نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی با هماهنگی و همکاری عالی با یکدیگر تروریسم و عناصر آنرا سرکوب و خطرشان را از جای جای سرزمین عزیزمان دور می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تروریست های داعش کرکوک تروریست های داعش نیرو های امنیتی استان کرکوک مواد منفجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان