Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:22:04 GMT

مانچینی: انسان بودن را فراموش نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۱۲۴

مانچینی: انسان بودن را فراموش نکردیم

یک هفته پس از قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، از بازیکنانش تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی یک هفته پس از آنکه به همراه شاگردانش در فینال یورو 2020 توانست انگلیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و جام قهرمانی را به رم بیاورد، از بازیکنانش به دلیل اینکه ثابت کردند می توانند حرفه ای باشند بدون اینکه انسان بودن را از خاطر ببرند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتزوری از ابتدا در حالی که تقریبا 30 بازی بدون شکست از جمله 10 پیروزی از 10 بازی در رقابت های مقدماتی یورو در کارنامه داشت، به عنوان یکی از بخت های قهرمانی پا به یورو 2020 گذاشت و در فینال رکورد خود را به 34 بازی بدون شکست رساند.

 

 

شب گذشته مانچینی در اکانت های خود در شبکه های اجتماعی نوشت: "هفت روز پیش در همین زمان بود که ما در حال آغاز چالش بزرگی بودیم، آخرین بازی از یورو 2020، بازی فینال برابر انگلیس.

همه ما می‌دانیم که آن بازی چگونه پایان یافت. چیزی که همه نمی‌دانستند این بود که آن ماجرا در  پشت صحنه چگونه پیش رفت. چند روز پیش بسیاری از شما آخرین قسمت سریال Sogno Azzurro، سریال RAI را تماشا کردید.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بخش بزرگی از قدرت این گروه فقط به دلیل استعداد نبود، بلکه همچنین به دلیل انسانیت، شادی و اعتماد به نفس نیز بود.

یک گروه شگفت‌انگیز. بچه‌هایی که حتی در لحظاتی که با فشار روبرو می شوند مانند ضربه پنالتی قادر به لبخند زدن و شاد بودن و لذت بردن، هستند.

ما ثابت کردیم که می‌توانیم حرفه ای‌هایی عالی باشیم، بدون اینکه انسان بودن را فراموش کنیم. برای این اولین ماجراجویی که به بهترین شکل ممکن به پایان رسید، من چیزی بیش از تشکر فراوان از همه برای گفتن ندارم: از هواداران، بازیکنان، کارکنان، دوستان.

 

زنده باد آتزوری!"

 

 

مجموعه مستند پشت صحنه Sogno Azzurro کل رقابت های یورو 2020 را با مسابقاتی که در رم، مونیخ و لندن برگزار شد، پوشش داد.

این مجموعه همچنین صحنه هایی از تمرینات تیم ملی ایتالیا، آواز، رقص و شوخی‌های آنها با یکدیگر را نیز شامل می شد.

 

مانچینی نوشته که این "اولین ماجراجویی" است چرا که او در حال آماده سازی برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ ملت ها و جام جهانی 2022 است.

 

 

 

 

تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی یورو 2020 یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا

با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!