Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: امیدوارم هم تیمی قدیمی‌ام بتواند در این آوردگاه بزرگ کاری فراتر از انتظارات انجام دهد و شگفتی بسازد.

امیر زائر رفیعی در گفت‌وگو با میزان در مورد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی اظهار داشت: برنامه روز گذشته مراسم مناسبی بود و برگزاری آن بسیار به جا و به موقع بود و قطعا تاثیر مثبتی در روحیه صفرزاده خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتخاب صفرزاده به عنوان نماینده دوچرخه‌سواری ایران در المپیک توکیو عنوان کرد: تصمیمی است که گرفته شده و قابل بازگشت هم نیست؛ بهترین کار حمایت همه جانبه از نماینده کشورمان در المپیک است تا ان‌شاءالله او با روحیه بالای خود بتواند نتیجه خوبی در توکیو کسب کند. صفرزاده بهترین گزینه برای المپیک بود و حتی در آنالیز‌های ftp بالاترین میانگین وات را داشت.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: صفرزاده مدت‌ها در تور‌های آسیایی فعالیت می‌کند و همچون خیلی از دوچرخه‌سواران دیگر جاده باتوجه به درآمد بالا در تور‌های آسیایی، وقتی برای حضور در تیم ملی نداشت. در هر حال وی مدتی است که به تیم ملی اضافه شده و عملکردش نیز همواره در این مدت خوب بوده است.

زائر رفیعی تصریح کرد: کادرفنی باتوجه به نتایج روی کاغذ و تجربه ورزشکاران آن‌ها را برای اعزام انتخاب می‌کند؛ صفرزاده هم در تمام انتخابی‌هایی که در مسیر‌های مشابه المپیک برگزار شده بود توانست بهترین نتیجه را بگیرد. او در مسابقات ترکیه هم نشان داد از آمادگی خوبی برخوردار است. در مجموع المپیک جای کسب تجربه نیست و ورزشکار باید در آماده‌ترین حالت جسمی و روحی باشد. این اهمیتی ندارد که فردی دو ماه پیش خوبه بوده یا نه، مهم حال افراد است و بنابراین پراش بهترین تصمیم را گرفته است.

وی ادامه داد: صفرزاده بسیار باتجربه است، به دفعات فاتح مراحل تور ایران - آذربایجان بوده، بار‌ها در تور‌های آسیایی سلطان کوهستان شده است و در رقابت‌های قهرمانی کشور هم با اختلاف زیادی به تنهایی بر روی خط آمد و اول شد.

زائر رفیعی در خصوص انتقاداتی که به انتخاب صفرزاده می‌شود نیز گفت: مهم‌ترین چیزی که دوستان عزیز باید گفت این است که اگر مدرک ندارند حاشیه درست نکنند و اگر هم مدارکی دارند کتبی و با مستندات صحبت کنند. در هر تصمیمی انتقاد هست، اما نکته مهم این است که در آن لحظه بهترین تصمیم گرفته شود.

مربی دوچرخه‌سواری در پایان درباره شرایط فدراسیون و همچنین تجهیزات تهیه شده برای صفرزاده بیان کرد: صفرزاده با شرایط مناسب و مطلوبی راهی توکیو شد. دوچرخه توسط خودش انتخاب شد و جزو بهترین‌های دنیاست، البسه از بهترین برند دنیا برایش فراهم شده، طوقه، لاستیک و تمامی تجهیزات از بهترین برند‌های دنیا هستند و امیدوارم هم تیمی قدیمی‌ام بتواند در این آوردگاه بزرگ کاری فراتر از انتظارات انجام دهد و شگفتی بسازد.

وی تصریح کرد: فدراسیون جان تازه‌ای گرفته است و تمام جامعه دوچرخه‌سواری منتظر تحولی بزرگ هستند. باتوجه به تعریف‌هایی که همه از رشیدی شنیده‌اند و گذشت بیش از ۵۰ روز، دیگر وقت آن رسیده که او برنامه‌های خود را عملیاتی کند. فدراسیون دوچرخه‌سواری تنها برای یک ورزشکار نیست، فدراسیون چندین تیم ملی از جمله پیست، جاده، کوهستان، تریال و هزاران بخش دیگر دارد و امیدوارم با استفاده از افراد باتجربه، با علم، پویا و جوان، فدراسیون از حالت گذشته خود در بیاید. در پایان از تمام خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری درخواست دارم بدون در نظر گرفتن گرایش‌ها و احساسات همه باهم یک دل برای سعید عزیز انرژی مثبت بفرستیم تا با امید به خدا بتواند نتیجه مناسبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: از اتاق ۸۰۰ میلیونی آقای رییس تا حقوق‌های معوقه کارمندان!/ مگر رییس قبلی مهمان خارجی نداشت؟

انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری امیر زائر رفیعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟