Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از تشدید نظارت برتالارها، رستوران‌ها، پاساژها و سینماها خبر داد و گفت:در حال حاضر ۷۴۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند.

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با بیان اینکه متاسفانه در چند روز اخیر در استان تهران شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری و همچنین فوتی‌ها بوده‌ایم، اظهار داشت: در حال حاضر ۷۴۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، لذا برای مدیریت این بیماری همانند پیک‌های قبلی همکاری مردم نقش موثری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میانگین رعایت پروتکل های استان تهران نسب به میانگین کشور بالاتر است اما با توجه به تراکم بالا و افزایش مسافران مترو و اتوبوس شاهد افزایش ابتلا به ویژه از نوع دلتای کرونا ویروس هستیم.

استاندار تهران عنوان کرد: مصوب شد که با همکاری اصناف در شرایط قرمز استان تهران مشاغل گروه‌هایی که منع فعالیت دارند مورد نظارت بیشتر قرار بگیرد، به این ترتیب تالارها و رستوران ها به جز موارد بیرون بر به همراه پاساژها و سینماها با همکاری اتحادیه ها تشدید نظارت می‌شوند تا شرایط مدیریت و کنترل بهتر فراهم شود.

محسنی بندپی در مورد تامین واکسن، گفت: ۸۱ مرکز تجمیعی مشغول فعالیت هستند و در نمایشگاه بین‌المللی نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا غرفه‌هایی برای تزریق واکسن اختصاص دهد.

وی افزود: ۱۵ تیم بازرسی مشترک میان اصناف و دادستانی به عنوان اکیپ‌های بازرسی تشکیل شده‌اند تا با مشارکت بر روند اجرای پروتکل‌ها نظارت کنند؛ همچنین در مورد جبران زیان‌های اصناف به ستاد ملی پیشنهاداتی ارائه می‌شود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمار کرونایی تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد