Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جواد زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اعیاد مذهبی غدیر و قربان و همچنین ماه محرم و لزوم پاسداشت شعائر دینی در استان قزوین اظهار کرد: سال گذشته با شعار «حفظ سلامت و عرض ارادت» برنامه‌های خود را اجرا کردیم.

وی افزود: با توجه به استمرار وضعیت کرونا در کشور همچنان با همین شعار بنا داریم مراسمات ایام پیش رو از جمله عرفه، اعیاد قربان و غدیر و همچنین ماه محرم را برگزار کرده و شعائر دینی را زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: در ایام پیش رو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که ستاد ملی و استانی کرونا تصویب کرده‌اند تلاش شده تا علاوه بر اینکه هیچ برنامه دینی تعطیل نشود، پروتکل‌های بهداشتی نیز برای حفظ سلامتی مردم رعایت شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات در فضای باز و محدودیت در مدت زمان برگزاری مراسم از جمله مواردی است که باید رعایت شود، عنوان کرد: رعایت پروتکل‌ها توسط هئیات مذهبی همواره در دستور کار قرار داشته و بر همین اساس نیز مقام معظم رهبری چندین بار از رعایت پروتکل‌ها توسط هیئات مذهبی تقدیر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام زهرایی تصریح کرد: ما در محرم سال قبل و این یک سال نشان داده‌ایم پاسداری شعائر مذهبی با حفظ سلامتی مردم در دستور کار هیئات مذهبی است و مسئولین استانی نیز بارها نسبت به این مسائل تقدیر کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: دعای روز عرفه، نماز عید قربان و مراسمات غدیر و محرم در فضای باز برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا با حفظ سلامت و عرض ارادت جلسات نورانی این ایام را برگزار کرده و وظیفه‌ای که در حوزه دین‌داری داریم را عملی کنیم.

کد خبر 5261248

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تبلیغات اسلامی قزوین پروتکل های بهداشتی ماه محرم قزوین ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان ایلام سیلاب شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل قوه قضاییه شورای نگهبان بارش باران رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی