Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،کانال تلگرامی صابرین نیوز از وقوع آتش سوزی گسترده در پایگاه هوایی امام علی (ع) در الناصریه عراق خبر داد.

علت این آتش سوزی تا این لحظه مشخص نیست.

روز گذشته نیز آتش سوزی بزرگی در هتل "دی الحسین" واقع در خیابان الصیدرا در استان کربلای مقدس رخ داد.

عراق این روزها شاهد آتش سوزی های گاه و بیگاه در نقاط مختلف خود است که شدیدترین مورد آن مربوط به بیمارستانی در الناصریه در استان ذی قار بود که دهها کشته بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته منابع عراقی اعلام کردند بیمارستان الحسین واقع در شهر ناصریه استان ذی‌قار این کشور دچار آتش ‎سوزی بزرگی شد. بنابر اعلام اداره بهداشت استان ذی قار عراق شمار کشته‌های آتش سوزی بیمارستان این استان واقع در جنوب عراق به۹۲ تن رسید.  همچنین در همان روز منابع عراقی اعلام کردند آتش‌سوزی بزرگی در چند طبقه از ساختمان وزارت بهداشت در بغداد رخ داد.

روز شنبه نیز منابع محلی عراق اعلام کردند آتش‌سوزی جدیدی در بیمارستان الحبوبی در ناصریه استان ذی قار عراق رخ داده است. در این آتش سوزی بخش عفونی ( بیماران سرطانی) این بیمارستان دچار حریق شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی در عراق حوادث بین الملل الناصریه عراق استان ذی قار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری