Web Analytics Made Easy - Statcounter

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی جدید تاتنهام، تاید کرد که گرت بیل در فصل آتی بار دیگر به صورت قرضی از رئال به تاتنهام نخواهد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، با تایید نونو اسپریتو سانتو مشخص شده است که گرت بیل در فصل 22-2021 به تاتنهام باز نخواهد گشت. ستاره ولزی فصل پیش را به صورت قرضی برای اسپرز به میدان رفت و پس از مشکلاتی که در ابتدای فصل داشت، در مراحل پایانی به فرم خوبی رسیده بود و هفته ای ایده آلی را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد اما تردیدهایی درباره نقشی که فصل آینده در سانتیاگو برنابئو خواهد داشت، وجود دارد.

 

 

با توجه به آینده نامشخص بیل، اسپریتو سانتو در روزهای اخیر اغلب با سوالاتی درباره بازگشت این بازیکن به تاتنهام روبرو می شد اما پاسخ او اکنون جای هیچ تردیدی را باقی نگذاشته است.

اسپریتو سانتو با قاطعیت در این باره گفت: "گرت بیل یکی از بازیکنان ما نخواهد بود."

 

 

بیل پس از شرکت در یورو 2020 به همراه تیم ملی ولز، در تعطیلات تابستانی به سر می برد اما به زودی به برنابئو بازخواهد گشت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال که جانشین زین الدین زیدان شد، در نخستین دوره خود در رئال مادرید با گرت بیل کار کرده است و این دو با هم سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ در سال 2014 را نیز دارند. به همین دلیل این احتمال وحود دارد که بیل جایی در اندیشه های کارلتو داشته باشد و به ترکیب تیم او در فصل آینده راه بیابد.

 

در حالی که بیل جایی در برنامه های اسپریتو سانتو ندارد، این سرمربی پرتغالی احساس می کند که تاتنهام نیاز به خون تازه ای در رگ هایش دارد.

اسپریتو سانتو گفت: "ما نیاز داریم که چیزهایی را به تیم اضافه کنیم که در حال حاضر نداریم. بایدکسانی را بیاوریم که به جز اینکه بازیکنان خوبی هستند، انسان های خوبی هم باشند چرا که این همان جایی است که همه چیز از آن آغاز می شود."

 

هوادارن تاتنهام و رئال مادرید اما به این صحبت های اسپریتو سانتو درباره گرت بیل واکنش نشان داده اند.

 

 

"بدا به حال آنها، او بازیکن خوبی بود که در دسترس داشته باشی."

 

 

"حتی آنها هم این بازیکن تمام شده را نمی خواهند."

 

 

"درونم احساس پوچی می کنم."

 

 

"بهتر از داشتن وینیسیوس و آسنسیو است"

 

 

 

تاتنهام نونو اسپریتو سانتو گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام نونو اسپریتو سانتو گرت بیل اسپریتو سانتو گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته شایعات زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه ناچو فرناندز قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا نخواهد کرد و به این ترتیب در پایان فصل به حضور  طولانی‌مدت خود با این باشگاه پایان خواهد داد.

این مدافع کهنه‌کار مشتاق یک چالش جدید است، اگرچه می‌بیند که کادر فنی باشگاه هم به او اعتماد ندارند و او را یک بازیکن ضعیف می‌بینند.

ناچو در چند ماه گذشته به دلیل مصدومیت ادر میلیتائو و داوید آلابا به‌طور منظم بازی کرده است، اگرچه او گاهی اوقات نیمکت نشین شده و کارلو آنچلوتی ترجیح داده که با اورلین شوآمنی را که پست اصلی‌اش هافبک است، در دفاع میانی بازی دهد.

این اتفاق در ۲۵ دقیقه پایانی دیدار سه‌شنبه‌شب در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ هم رخ داد و ناچو اولین بازیکن تعویضی بود که بیرون رفت. ادواردو کاماویگا جایگزین او شد و شوآمنی از هافبک به دفاع رفت. به گفته نشریه آاِس، ناچو از این تصمیم خشمگین است، زیرا این اتفاق موضوع عدم اعتماد کافی از سوی کادر فنی به ناچو را تقویت می‌کند.

ناچو می‌خواهد در پایان فصل از رئال مادرید جدا شود و چالش جدیدی را تجربه کند و می‌خواهد مطمئن شود که در تیم جدیدش یک بازیکن فیکس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)