Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس قربانی مالک باشگاه ماشین سازی در گفت‌وگو با میزان، درباره اختصاص پاداش برد به بازیکنانش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما تیم آخر جدول هستیم و پرسپولیس صدرنشین لیگ است. در چنین شرایطی ممکن است شائبه‌هایی مبنی بر کم کاری و تبانی ایجاد شود که اصلا در شأن تیم بزرگ ماشین سازی نیست.

وی ادامه داد: ما مقابل سپاهان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با وجود سقوط به لیگ یک همچنان به دنبال بازی جوانمردانه و تلاش برای ارائه فوتبالی پاک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاداش جهت انگیزه گرفتن بازیکنان برای تلاش حداکثری و رعایت اصول جوانمردانه است. ما تیمی با پتانسیل بالا و کادرفنی خوب در اختیار داریم و در این ۳ بازی به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستیم.

مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز در رابطه با چالش‌های مدیریتی در این باشگاه گفت: بیش از ۵۰ روز است که باشگاه را تحویل گرفته‌ایم و مالک قبلی متعهد شد که بدهی‌ها را تسویه کند، اما کار عملی از جانب آن‌ها ندیدیم. زنوزی برای حفظ آبرو و اعتبار خود باید زودتر به این مسائل رسیدگی کند. برند باشگاه ماشین‌سازی با مبلغ ۲۹ میلیارد تومان به ما واگذار شد، اما تاکنون با بررسی‌هایی که صورت گرفته باشگاه بیش از ۵۴ میلیارد تومان بدهی دارد و این مبلغ بیشتر هم می‌شود. برای ۲۷ بازیکن کارت بازی صادر شده، اما ۷۰ قرارداد بسته و فسخ شده است. به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

قربانی درباره علیرضا اکبرپور و وضعیت او در تیم تبریزی عنوان کرد: اکبرپور یک مربی خوب و بازیکن باسابقه‌ی فوتبال تبریز است و به این تیم تعصب دارد. با او صحبت کرده ایم و ان‌شالله فصل بعد هم در جمع ما خواهد بود.

مالک ماشین سازی در خصوص منابع مالی این باشگاه گفت: با کمک‌های دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال تبریز تا این لحظه فعالیت کرده‌ایم. با یک کارگزار صحبت‌هایی داشتیم و قرار است به زودی قراردادی منعقد شود.

وی در پایان در پاسخ به این موضوع که تمرکز مسئولان آذربایجان بیشتر روی تراکتور است تصریح کرد: ماشین سازی قدمت بیشتری نسبت به تراکتور دارد و مسئولان به این تیم هم توجه خاصی دارند. قول‌های مساعدی از افراد سرشناس گرفته‌ایم و امیدواریم فصل بعد مانند این فصل نباشد و با تیمی قدرتمند وارد رقابت‌ها شویم. بیشتر بخوانید: ابهام روز؛ پاداش بُرد به تیم سقوط کرده با چه اهدافی؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏