Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خطیب زاده گفت: مردم سالاری در ایران حاکم است و این گفتگوها به خاطر اجرای آمریکا به تاخیر خورد. اجازه بدهیم بر اساس نظام مردم سالاری دولت مستقر شود اما سیاست های کلان همان است که نظام تعیین می کند و وزارت خارجه اجرا کننده، تصمیمات است.

به گزارش برنا، سعید خطیب زاده در نشست خبری امروز اظهار کرد: پس از اظهارات شرم آور نخست وزیر اسلوونی، آقای ظریف تماسی با آقای بورل داشتند و این اقدام را محکوم و غیر قابل بودن این اظهارات را بیان کردند، آقای بورل هم ابراز تاسف و اعلام کردند که این نظر اتحادیه اروپا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مذاکرات در 6 دور در وین جلو رفت. مردم سالاری در ایران حاکم است و این گفتگوها به خاطر اجرای آمریکا به تاخیر خورد. اجازه بدهیم بر اساس نظام مردم سالاری دولت مستقر شود اما سیاست های کلان همان است که نظام تعیین می کند و وزارت خارجه اجرا کننده، تصمیمات است.

خطیب زاده ادامه داد: مهم این است که منافع مردم اجرا شود. وقتی آمریکا ذیل قطعنامه 2231 به تعهدات خود برگردد ایران هم طبیعتا از سر گیری تعهدات خود را خواهد داشت. باید تا استقرار دولت جدید صبر کنیم.

وی عنوان کرد: ما به دقت مرزها را کنترل و شرایط را می سنجیم و بررسی می کنیم. امنیت افغانستان برای ما مهم است و ناآرامی در افغانستان، برای ما قابل تحمل نیست موضوع افغانستان را بررسی و اقدام می کنیم.

خطیب زاده درباره نشست مقامات ایرانی و مصری گفت: تماس ها میان ایران و مصر همواره برقرار بوده و قطع نبوده است اما سختی و بالا و پایین داشته است فکر می کنیم عادی شدن روابط به نفع منطقه و جهان اسلام است و همواره از این عادی شدن، استقبال کردیم.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ایران دولت وزارت خارجه اسلوونی خطیب زاده مردم سالاری خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات