Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در استان، گفت: شاهد برگزاری انتخاباتی سالم بودیم.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛دکتر محمدرضا پورمحمدی در نشست فرمانداران استان، گفت: دولت دوازدهم از جمله دوره‌های سخت مدیریتی به لحاظ افزایش فشارهای اقتصادی، تحریم، کرونا و بسیاری از حوادث و رخدادهای دیگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: به‌رغم تمامی این مشکلات، مدیریت امور استان در سایه عنایات خداوند متعال و همراهی و همدلی مردم و مسئولان، به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
 
وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در استان، اظهار داشت: با وجود نگرانی‌های مربوط به امنیت انتخابات و توطئه‌های معاندان نظام، حتی یک صندوق در استان جابه‌جا نشده و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم بودیم.

پورمحمدی با بیان اینکه حراست از تک‌تک آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: فرمانداران و هیأت‌های اجرایی تعامل خوبی با هیأت نظارت استان داشتند و امیدواریم در روزهای آینده نیز شاهد تایید صحت انتخابات در حوزه‌های باقیمانده باشیم.
 
وی خواستار اصلاح قوانین مربوط به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد و اظهار داشت: ضروری است از اعمال نظرات شخصی در بررسی صلاحیت داوطلبان خودداری شود.
 
پورمحمدی همچنین از فرمانداران و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در استان خواست که اطلاعات مربوط به انتخابات را مستند و مکتوب کنند و گفت: باید اشکالات و نواقص را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات‌های بعدی رفع کنیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تغییر و جابه‌جایی مدیران در دولت بعدی، امری طبیعی است، اظهار داشت: فرمانداران و مسئولان اجرایی مکلفند که همچون اولین روز قبول مسئولیت، به انجام وظایف و خدمت به مردم بپردازند و از تغییرات مدیریتی در مجموعه خود خودداری کنند.
 
پورمحمدی با اشاره به وضعیت ثابت آمار ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان باید مورد توجه جدی مردم قرار گیرد تا دچار وضعیت بدتری نشویم.
 
دبیر ستاد انتخابات استان و مسئول کمیته حراست و استعلامات این ستاد و تعدادی از فرمانداران نیز به بیان مسائل مربوط به انتخابات اخیر پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند