Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت دوم انیمیشن «هرج و مرج فضایی/ Space Jam» موفق شد تا به صدرنشینی فیلم «بیوه سیاه/ Black Widow» در گیشه آمریکا پایان دهد.

خبرگزاری میزان - در باکس‌آفیس آخرهفته آمریکای شمالی اخیر فیلم «هرج و مرج فضایی ۲» با بازی اسطوره بسکتبال، لبران جیمز صدرنشین شد. این فیلم که در راتن تومیتوز به درصد رضایت ۳۱ منتقد‌ها رسیده است، اکنون ۳۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون دلار فروش داخلی دارد. این انیمیشن همچنین با شکست رکورد ۲۸٫۲ میلیون دلاری افتتاحیه فیلم «گودزیلا در برابر کونگ/ Godzilla vs. Kong»، موفق‌ترین افتتاحیه در بین فیلم‌های کمپانی برادران وارنر در دوران کرونا را نیز، به نام خود ثبت کرد.

با این حساب فروش هفته دوم فیلم «بیوه سیاه» افتی ۶۷ درصدی در آخر هفته داشت و به کسب ۲۶.۳ میلیون دلار در اکران رضایت داد. تاکنون فروش جهانی «هرج و مرج فضایی ۲» به ۵۴.۶ میلیون دلار و فروش جهانی فیلم «بیوه سیاه» به ۲۶۴ میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

«اتاق فرار: مسابقات قهرمانان/ Escape Room: Tournament of Champions» نیز توانست با فروش ۸٫۸ میلیون دلاری در نخستین آخر هفته خود در رده سوم و «سریع و خشمگین ۹/ F۹» در رده چهارم جدول باکس آفیس قرار گیرد.

فیلم‌های زیر به ترتیب در رده‌های بعدی باکس‌آفیس این هفته هستند.

۵- «بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی» ۴٫۷ میلیون دلار

۶- «پاکسازی ابدی» ۴٫۱ میلیون دلار

۷- «یک مکان ساکت ۲» ۲٫۳ میلیون دلار

۸- «رودرانر» ۱٫۹ میلیون دلار

۹- «کروئلا» ۱٫۱ میلیون دلار

۱۰- «خوک» ۹۴۵ هزار دلار

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان هرج و مرج فضایی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و سرخ ها برای اندک امیدواری خود جهت حضور در رقابت های آسیایی سال آینده باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در این فصل و تا به اینجای مسابقات، ۱۳ کلین شیت داشته و با یک اختلاف کمتر نسبت به سید حسین حسینی در جایگاه دوم برترین دروازه بانان این فصل قرار گرفته است. دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و این فرصت ویژه برای پورحمیدی مهیا شده تا بتواند با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر استقلال بار دیگر به صدر جدول تعداد کلین شیت در فصل بیست و سوم برسد.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092900

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد