Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی در نشست با رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت: با توجه به ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هیات علمی متخصص، می‌توانیم با مشارکت دانشگاه طرح‌های پژوهشی را در جهت توسعه استان به اجرا برسانیم.

مدیرکل راهبری پژوهش جهاد دانشگاهی و مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی به‌منظور بررسی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، از زیرساخت های موجود این دانشگاه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید مدیران جهاد دانشگاهی از چهار مزرعه تحقیقاتی، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و غیره بازدید کردند. در پایان بازدید جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

دکتر علی نجفی نژاد_ رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست گفت: با توجه به تجربیات موفق جهاد دانشگاهی در عرصه اجرای پروژه‌های فناورانه در کشور، امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های استان و وجوه مشترک فی‌مابین بتوانیم پروژه‌های مشترکی را تعریف و به اجرا برسانیم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیتهای طرفین و نیاز استان، دانشگاه آماده اجرای پروژه مشترک در موضوعات دام‌های سنگین، دام سبک و شیلات به خصوص ماهیان خاویاری و خوراک دام و طیور است. با توجه به افتتاح مجتمع نوآوری این دانشگاه، مرکز نوآوری و شتاب‌دهی (منش) جهاد دانشگاهی در این مجتمع مستقر خواهد شد.

دکتر داراب یزدانی_ مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه، گفت: با توجه به ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هیات علمی متخصص، می‌توانیم با مشارکت دانشگاه طرح‌های پژوهشی را در جهت توسعه استان به اجرا برسانیم.

عبدالرضا حاجیلری_ مدیرکل راهبری پژوهشی جهاد دانشگاهی هم در این نشست گفت: با توجه به موقعیت استان گلستان و ظرفیت‌های متنوع آن در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و از طرفی تجربیات موفق جهاد دانشگاهی در پژوهش‌های کاربردی و فناورانه در کشور، امیدواریم با همکاری دانشگاه بتوانیم به نقطه مشترکی جهت اجرای کار مشترک در استان برسیم.

ابراهیم شهبازی_ سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان نیز در این نشست با بیان اینکه در سال‌های گذشته کارهای مشترک خوبی با دانشگاه انجام دادیم، گفت: با توجه به استقبال دانشجویان از فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتاب‌دهی، به‌منظور استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، این مرکز در مجتمع نوآوری دانشگاه مستقر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی گلستان جهاد دانشگاهی گلستان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جهاد دانشگاهی توجه به ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم

رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور در این همایش با اشاره به رکورد شکنی برداشت بیش از ۷ تن پنبه در هر هکتار گفت: سال‌های گذشته ۲ رقم پنبه داشتیم، اما اکنون ۱۴ رقم تجاری داریم که ارقام زودرس هستند و صرفه جویی در مصرف آب از جمله مزیت آنهاست.

قربانی افزود: کشورمان به سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن وش پنبه برای صنایع مختلف نیاز دارد.

برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در این همایش از برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در استان خبر داد.

در این همایش از جدیدترین دستگاه کارنده پنبه که با توان تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است رونمایی شد.

سالانه حدود ۲۰ هزار هکتار از مزارع گلستان زیر کشت پنبه می‌رود که یک پنجم تولید کشور از این سطح برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی