Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:39:29 GMT

افتتاح مرکز جامع سرطان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۰۰۲

افتتاح مرکز جامع سرطان در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در آئین افتتاح فاز اول مرکز جامع سرطان بنیاد محمدعلی فرشچیان واقع در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت که با حضور محمدباقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های معاون رئیس به خاطر حمایت‌هایی که در مدت ۸ سال نسبت به پروژه‌ها و برنامه‌های مهم استان همدان داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نگاه بلند دولت و وزرای کابینه، نسبت به توسعه استان همدان قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان افزود: در مدت ۸ سال، اکثر وزرا و مسئولان ارشد دولت تدبیر و امید، به استان همدان سفر کرده‌اند، که هرکدام به نوبه خود منشأ اثر بوده‌اند.

شاهرخی ادامه داد: خط آهن شمال، و جنوب استان همدان با پیگیری‌های نمایندگان استان و رئیس برنامه و بودجه کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها و پروژه‌های استان همدان به عنوان یک استان نمونه در منطقه غرب کشور هستیم، افزود: در حوزه بهداشت و درمان در کشور یک تحول اساسی و بنیادین انجام گرفته، که به تبع آن در استان همدان نیز پروژه‌ای شاخصی در این حوزه صورت گرفته است.

استاندار همدان افزود: به لطف حمایت‌های رئیس برنامه و بودجه کشور و همکاری مسئولان استانی و مجموعه همکاران هم اکنون در بیمارستان اکباتان، بیش از ۲۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان فاطمیه در مراحل پایانی کار است و به زودی افتتاح می‌شود، افزود: اقدامات مهمی در حوزه بهداشت و درمان در سراسر استان در حال انجام است، بیمارستان شهرستان بهار، بیمارستان شهرستان تویسرکان با بهترین امکانات، در نهاوند، و بیمارستانی در رزن نیز در حال ساخت است.

شاهرخی با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، استان همدان به قطب پزشکی کشور تبدیل خواهد شد، ادامه داد: موفقیت ما در پیک‌های مختلف کرونا مرهون زحمات و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی با تکیه بر زیرساخت‌های موجود بود.

وی گفت: مرکز جامع سرطان به عنوان یکی از بهترین مراکز غرب کشور، با همت خانواده فرشچیان و دانشگاه و دولت ساخته شده که قابل تقدیر است.

کد خبر 5261355

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار همدان سید سعید شاهرخی سازمان برنامه و بودجه ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل شورای نگهبان قوه قضاییه حجاب و عفاف استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان