Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون معتقد است زنیت فصل سختی را پیش‌رو دارد.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون درباره قهرمانی زنیت در سوپرجام روسیه با کسب پیروزی ۳ بر صفر و گلزنی او گفت: همه چیز خوب است و بازیکنان زنیت بازی عالی را برابر لوکوموتیو مسکو به نمایش گذاشتند. حریف شانسی برای گلزنی نداشت و زنیت از فرصت‌های زیادی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع یک بازی عالی بود.

مهاجم زنیت افزود: من هنگام زدن گل هدف خاصی از کوباندن توپ به تور نداشتم. همه چیز طبیعی پیش رفت. هرچند می‌خواستم توجه دیگران را به پاس وندل توجه کنم. او بهترین بازیکن است. ما از نظر فیزیکی هم برتر از لوکوموتیو بودیم و تمام فاکتورهای مورد نیاز برای پیروزی را داشتیم.

سردار آزمون در واکنش به خوشحالی زیادش در مراسم اهدای جام قهرمانی سوپرجام روسیه گفت: ما پیروز شده بودیم و چیزی را که می‌خواستیم به دست آوردیم. به همین دلیل از اعماق قلبم خوشحال بودم. هر جام قهرمانی برای زنیت بسیار مهم است. وظیفه ما این است که همه تلاش خود را برای پیروزی به کار بندیم. کار سختی در فصل جدید پیش‌رو داریم و باید خیلی تلاش کنیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت روسیه سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال