Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امین نیاکان با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی، روز یکشنبه ۲۷ تیر و به دنبال بارندگی شیراز، ۵۵ مصدوم را پذیرش کرده است، گفت: همه مصدومان خدمات درمانی را دریافت کردند و اکنون تنها وضعیت ۶ مصدوم، نامساعد است.

وی تصریح کرد: نخستین بارندگی‌ها، بیش از سایر بارندگی‌ها سبب لغزندگی جاده‌ها و خیابان‌ها می‌شود، وجود لایه نازک خاک و چربی دود و اثرات به جا مانده از لاستیک خودروها بر سطح جاده‌ها، سبب می‌شود تا میزان لغزندگی در جاده‌ها، چند برابر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاکان تاکید کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده و هوای بارانی نیازمند رعایت بیشتر نکات ایمنی است و غفلت از آن می‌تواند زیان‌ها و پیامدهای جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

کد خبر 5261387

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز سانحه تصادف بارش باران ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل شورای نگهبان قوه قضاییه حجاب و عفاف جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌