Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:23:35 GMT

آخرین وضعیت اصغر شاهوردی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۳۴۵

آخرین وضعیت اصغر شاهوردی

اصغر شاهوردی که به تازگی از بیمارستان مرخص شده، واکسن کرونا دریافت می‌کند.

به گزارش ایسنا، این صدابردار قدیمی سینما که از سال 1386 براثر یک حادثه رانندگی هنگام بازگشت از لوکیشن فیلم «چراغی در مه» دچار آسیب‌دیدگی مغزی شد و از آن روز تا به حال در بستر افتاده، هفته گذشته به دلیل عفونت ریه در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد و حالا با برطرف شدن عفونت پس از 10 روز مرخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرف افشاری - همسر این صدابردار - با بیان اینکه مشکل اخیر اصغر شاهوردی برطرف شده ولی باید داروهایی را مصرف کند، گفت که امروز تزریق واکسن کرونا این هنرمند نیز انجام خواهد شد.

او که از برگشتن همسرش به منزل خوشحال و شاکر است، از کسانی که در روزهای گذشته جویای حال اصغر شاهوردی بوده‌اند تشکر کرد.

افشاری که 14 سال است به دلیل ناتوانی جسمی همسرش پس از تصادف به تنهایی از او پرستاری می‌کند، بارها از بی‌توجهی مسببان آن حادثه گله‌گزاری کرده و هفته پیش هم به ایسنا گفته بود: با وجود همه این سختی‌ها هنوز عاشق شوهرم هستم و نذر و نیاز کرده‌ام تا با همین شرایط، صحیح و سلامت به خانه برگردد، چون اگرچه چند سال است که صحبت نمی‌کند ولی همین چند روزی که نبوده خانه را سکوت گرفته است.

شاهوردی سابقه صدابرداری فیلم‌هایی همچون «هامون»، «پری»، «لیلا»، «قرمز»، «باشو غریبه کوچک»، «اجاره‌نشین‌ها»، «شاید وقتی دیگر»، «کیمیا»، «سارا»، «بانو»، «زیر پوست شهر» و «خانه دوست کجاست؟» را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصغر شاهوردی اصغر شاهوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر گفت: با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه به تولید و بخش خصوصی دقیق و تخصصی پرداخته شده و با حمایت از سرمایه گذاری موانع تولید برطرف می شود.

وی تغییرات مداوم در ساختار دولتی و اداری را آفت توسعه و عامل سردرگمی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: تغییرات مدیریتی عامل ناقص اجرا شدن سیاست‌های کلان است و این سیاست‌ها در برخی از موارد ممکن است اصلا اجرا نشود.

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته قرارداد‌های عادی پر تکرار مانند معاملات ملکی در قوه قضائیه ساماندهی شدند و آمادگی داریم این اقدام را در منطقه آزاد کیش هم اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد