Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:10:56 GMT

کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۳۶۳

کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرماشناه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال قابل توجهی مواد از استان های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری متعلق به آن‌ها در ورودی شهر کرمانشاه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک، از دستگیری پنج نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در ادامه کشفیات امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را حدود یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۱۰۷ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

جاویدان در پایان از دستگیری و جمع آوری بیش از هزار معتاد متجاهر نیز در حدود ۴ ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با قاچقاچیان و جمع آوری معتادان متجاهر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تریاک مواد مخدر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در یکی از عملیات ها ۲۹۰ کیلوگرم و در عملیات دوم هم ۲۸۰ کیلوگرم  تریاک را که به صورت حرفه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه