Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد آشوری عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اظهار کرد: هرمزگان در یکی از برهه های حساس تاریخ خود قرار دارد. به گونه‌ای که از شرایط بحرانی در شیوع کرونا عبور کرده و شاهد شرایط فوق بحرانی در اکثر شهرستان‌های آن هستیم.

وی با بیان اینکه در کنار این شرایط بحرانی مشکلات زیرساختی از گذشته سبب شده توان مقابله با این شیوع گسترده چندان کافی نباشد، خاطرنشان کرد: در این شرایط مجمع نمایندگان هرمزگان بارها خواستار توجه و تدبیر کافی از سوی دولت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای مقابله با این شیوع گسترده شد که یکی از این موارد تعطیلی مقطعی استان هرمزگان در جهت کاهش شیوع گسترده کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشوری با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان در این شرایط تنها و خسته مانده اند و باید دولت تدبیری صحیح در این خصوص بیاندیشد، اضافه کرد: مشخص نیست بر چه مبنایی دولت با تعطیلی استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در مقطعی و اکنون با تهران و البرز موافقت می کند اما با درخواست های مکرر استاندار هرمزگان مخالفت می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم ارکان دولت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در این خصوص پاسخی قانع کننده بدهند و هرچه زودتر در خصوص شرایط حاد و بحرانی هرمزگان عملی صحیح و درست را در مسیر حرکتی خود قرار دهد زیرا هر روز شرایط بد و بدتر می شود.

این نماینده مجلس در پایان گفت: از استاندار هرمزگان می خواهیم در خصوص رسیدگی به شرایط بحرانی استان هرمزگان اقدامی ضرب الاجلی را در دستور کار قرار دهد و مکاتبات لازم در جهت تعطیلی چند روزه هرمزگان را همچون استان تهران و البرز که در شرایطی به مراتب بهتر از هرمزگان قرار دارند، انجام دهد.

بنا بر این گزارش، استاندار هرمزگان ۲۶ تیرماه با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها و ضوابط رنگ‌بندی در هرمزگان از امروز اعمال می‌شود، از ارائه درخواست تعطیلی کامل یک هفته ای هرمزگان در جلسه ستاد ملی کرونا خبر داده بود. اما تاکنون با آن موافقت نشده است.

کد خبر 615445 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران استان هرمزگان مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران استان هرمزگان مجلس شورای اسلامی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟