Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:19:11 GMT

خرید امتیاز هوادار توسط سایپا؛ تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۶۰۸

خرید امتیاز هوادار توسط سایپا؛ تکذیب شد

گفته می شود سایپا در صورت سقوط به دسته پایین تر امتیاز تیم هوادار را در صورت صعود به لیگ برتر خریداری خواهد کرد تا هم چنان در جمع تیم های لیگ برتری باقی بماند. 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد سراجی – مدیر عامل باشگاه سایپا این خبر را تکذیب کرد و گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. علاقه و امکان خرید امتیاز تیمی را نداریم و در ضمن اطمینان داریم سایپا به لیگ یک سقوط نکرده و ان شاءالله در لیگ برتر می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که صحبت از حضور رسول خطیبی در راس کادر فنی باشگاه سایپا بود این حضور هم منتفی شد. مدیر عامل باشگاه سایپا در چرایی این موضوع می گوید: برای انتخاب سرمربی جدید 10 مربی مد نظر ما است که البته با همه آنها وارد مذاکره نشدیم بلکه شرایطشان را مورد بررسی قرار دادیم. یکی از این مربیان رسول خطیبی بود که با او مذاکره کردیم اما انگیزه لازم را برای حضور در راس کادر فنی تیم ساپیا در وی ندیدم و به همین خاطر حضورش در تیم سایپا منتفی است. 

 

مدیر عامل باشگاه سایپا وعده داده است تا ظهر امروز تکلیف جانشین فراز کمالوند مشخص خواهد شد.

دسته یک هوادار تهران سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک هوادار تهران سایپا باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: تا کنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.
سیدکاظم موسوی افزود: زیر ساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.
او گفت : نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: پارسال ۶۱۸هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم