Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:38:14 GMT

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اربعین

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۷۸۱

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در نخستین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین، اظهار داشت: در کنار کمیته‌های امنیتی، یکی از مهمترین کمیته‌های بسیار مهم در اربعین کمیته بهداشت و درمان است.

وی ادامه داد: در امر برگزاری مراسم اربعین سه سناریو پیش‌بینی شده است؛ برگزاری به صورت نامحدود، برگزاری به صورت محدود و یا عدم برگزاری که ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به لحاظ زیرساختی نسبت به سنوات گذشته شرایط بهتری داریم؛ بیمارستان اسلام‌آباد غرب که در زلزله آسیب‌دیده بود راه‌اندازی شد، همچنین بیمارستان‌های قصرشیرین و سرپل‌ذهاب از نظر امکانات و تجهیزات تقویت شده‌اند.

وی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه از نظر برگزاری مراسم اربعین نسبت به گذشته دارای تجربه هستیم، اما توان پرسنل بهداشتی و درمانی در ایپدمی کرونا تحلیل رفته است.

مرادی خاطرنشان کرد: به لحاظ انجام تست pcr برای تمامی زائرین اربعین امکانات و نیروی انسانی بسیار محدود است.

وی در پایان، گفت: در کمیته بهداشت و درمان چهار حوزه اصلی بهداشت، درمان، دارو و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی‌ باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهیا پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال