Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیر عباس آسمند روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ساماندهی یادمان هشت شهید گمنام در تپه نورالشهداء یاسوج هم اکنون در حال انجام است.

وی با اشاره به ساماندهی ۹۰ درصد از یادمان‌های شهدای گمنام استان گفت: هم اکنون ساماندهی گلزار مطهر شهدای دیشموک و سوق نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمند بیان کرد: ۴۷ شهید خوش نام در ۲۲ نقطه، کهگیلویه و بویراحمد تدفین شده است.

آسمند افزود: این شهدای والامقام در تپه نورالشهدا یاسوج و دهدشت، گلزار شهدای یاسوج، دانشگاه‌های دولتی، آزاد، فنی و حرفه‌ای خواهران، علوم پزشکی، اداره اطلاعات، تیپ ۴۸ فتح، سپاه فتح استان و صدا و سیما آرمیده اند.

وی تصریح کرد: مردم شهرهای دوگنبدان، باشت، بهمئی، چرام، لنده، دیشموک، سوق، دنا، پاتاوه و مارگون نیز هر کدام میزبان یک یا ۲ شهید گمنام هستند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اضافه کرد: ۵۲۸ گلزار شهدا با هزار و ۸۸۰ مزار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد تاکنون ۹۴ درصد معادل هزار و ۷۷۰ مزار ساماندهی شده است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد شهدای گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم

مردم کرمان شامگاه امشب علیرغم بارش باران با استقبالی گرم از پیکر‌های پاک و مطهر ٢ شهید گمنام در فرودگاه بین المللی کرمان استقبال کردند.

 

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مردم شهید پرور کرمان به عنوان جهانشهر مقاومت شامگاه امشب علیرغم بارش باران با استقبالی گرم از پیکر‌های پاک و مطهر ٢ شهید گمنام در فرودگاه بین المللی کرمان استقبال کردند.

محمود مهدوی فرد مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو گفت: پیکر مطهر یکی از این شهدا در شهرستان رفسنجان و پیکر مطهر یک شهید نیز در روستای سیمک کوهپایه شهرستان کرمان روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) تشییع و تدفین خواهد شد. 

وی افزود: مردم روستای سیمک کوهپایه میزبان شهیدی ١٩ ساله و از شهدای عملیات خیبر و مردم رفسنجان میزبان شهیدی ٢٤ ساله خواهد بود که از شهدای عملیات بدر می‌باشد.

مهدوی فرد گفت: مردم رفسنجان روز شنبه پیکر مطهر یک شهید گمنام را از ساعت ١٥ روز شنبه از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم این شهر تشییع و سرانجام پیکر مطهر شهید در حسینیه نخل شهر رفسنجان خاکسپاری خواهد شد.

او اعلام کرد: مردم منطقه کوهپایه نیز پیکر مطهر شهید گمنام را از ساعت ٨ صبح از روستای درب انارستان به سمت روستای سیمک تشییع و سرانجام پیکر مطهر شهید در روستای سیمک منطقه کوهپایه واقع در شهرستان کرمان خاکسپاری خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: در حال حاضر در سطح ٢٥ شهرستان استان کرمان ١٤٥ یادمان و حرم شهدای گمنام وجود دارد و تعداد شهدای گمنام تدفین شده ٣٢٢ مورد می‌باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند