Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از غرق شدن ۴ نفر در سه ماهه ابتدایی سال جاری در رودخانه‌های این استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سلیم‌ خانی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از غرق شدن ۴ نفر در سه ماهه ابتدایی سال جاری در رودخانه های این استان خبر داد و گفت: هر چهار نفر در رودخانه غرق شده اند و نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل (سه ماهه سال ۹۹) که هفت نفره بوده اند روند کاهشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با بیان اینکه غرق شدگی یکی از علل مرگ و میر غیر عمدی است که به راحتی قابل پیشگیری است افزود:  باوجود هشدار‌هایی که در این زمینه داده می‌شود متاسفانه این موضوع از ابتدای سالجاری ۴نفر در رودخانه جان خود را ازدست دادند.

خانی ادامه داد: بسیاری از رودخانه‌ها در استان با وجود ظاهری آرام بسیار خطرناک و عمیق هستند به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه متوجه عمق زیاد آن می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم بدون اطلاع از وضعیت رودخانه هرگز برای شنا در آن اقدام نکنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرمانشاه غرق شدن پزشک قانونی استان کرمانشاه سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، روند آرام افزایش دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد ملایم، مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد:‌سامانه یاد شده، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه سبب بارش‌هایی، غالباً در نواحی غربی استان و به صورت رگبار‌های موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با تقویت شرایط ناپایدار، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به‌تدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه