Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی در نشست هم اندیشی فرهنگیان منتخب شوراهای اسلامی شهرستان های استان فارس، اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که امروز بخش قابل توجهی از رأی مردم استان فارس در انتخابات شورای اسلامی به فرهنگیان اختصاص دارد. 

وی افزود: پس از شکل گیری این اعتماد از سوی مردم، مطالبات و  توقعاتی از این قشر فرهنگی وجود دارد که این مطالبات می بایست منجر به تغییر و تحولات اساسی در استان شود لذا ورود فرهنگیان به شورا باید سرآغازی برای مطالبات مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوعلی ادامه داد: استان فارس جزو استان هایی است که نیاز به معرفی ندارد و این استان به دلیل پیشینه و تمدنی که دارد در سراسر جهان شناخته شده است و از جایگاه مطلوبی در سراسر جهان بهره می برد. امروز ما میراث دار تاریخ این استان هستیم و باید تلاش کنیم تا جایگاه استان فارس را حفظ کنیم و برای ارتقا و توسعه این استان در کشور و جهان گام برداریم.

او بیان کرد: استان فارس نقش تعیین کننده ای در شکوفایی دین، مذهب و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد و ما در قبال این استان وظایف و مسئولیت های به عهده داریم که بخش عمده ای از این وظیفه به عهده فرهنگیان است و قشر فرهنگیان نقش بسزایی در ارتقا جایگاه استان فارس دارند.

بوعلی بیان کرد: نباید با کم کاری باعث کم رنگ شدن نام استان فارس شویم. استان فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت محسوب می شود و با توجه به جایگاه مطلوبی استان فارس در کشور و جهان باید بدانیم که امروز چه رسالت و مسئولیتی بر عهده ما است و همه می بایست از ظرفیت های استان در ابعاد مختلف در جهت ارتقا و رشد و پیشرفت استان فارس بهره ببرند.

وی به ظرفیت فرهنگیان منتخب شوراهای اسلامی شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: فرهنگیان منتخب شوراهای اسلامی شهرستان های استان فارس افزون بر اینکه از ظرفیت شوراها استفاده می کنند، می توانند از ظرفیت هم افزایی که پیرامون شورا است نیز بهره ببرند.

بوعلی گفت: این قشر فرهنگی نباید خود را جدا و رها شده از آموزش و پرورش بدانند ‌و می بایست از ظرفیت آموزش و پرورش به خوبی استفاده کنند.

وی عنوان داشت: در حال حاضر سپاه از ۲۲ قشر در سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله ادارات، کارخانه ها ، دانشگاه ها، اصناف و هنرمندان بهره می برد لذا می تواند به عنوان یک ظرفیت مؤثر و هم افزا تلقی شود.

او بیان کرد: فرهنگیان منتخب در شوراهای اسلامی شهرستان های استان فارس باید از ظرفیت سپاه بهره ببرند. سپاه نیز بایستی اقشار تحت پوشش خود را به سمت آموزش و پرورش هدایت کند. بدون تردید بسیاری از مشکلات در شهرستان ها به واسطه بهره گیری از این ظرفیت ها توسط شوراهای شهر و برقراری تعامل با مدیران کل استان برطرف می شود.

 وی افزود: ظرفیت های که در هر قشر وجود دارد به وسیله سپاه شناسایی می شود و سپاه کمک می کند که این ظرفیت ها با یکدیگر هم افزا شوند. در حقیقت هنر سپاه این است که با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های خود به کسانی که در قبال مردم مأموریت و  مسئولیتی بر عهده دارند کمک کند.

بوعلی در خصوص استفاده از ظرفیت فرهنگیان منتخب در شوراهای اسلامی برای کمک به آموزش و پرورش و ارتقای حوزه تعلیم و تربیت استان فارس گفت: متأسفانه شیوع بیماری کرونا منجر به افت تحصیلی دانش آموزان و عقب ماندگی تحصیلی آنها شده است. لذا کسانی که به عنوان فرهنگیان منتخب در شوراهای اسلامی شهر حضور دارند می توانند تدابیر و تمهیدات لازم را برای برطرف شدن این مشکلات اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: فرهنگیان منتخب در شوراهای اسلامی شهرستان های مختلف استان فارس ممکن است ایده هایی داشته باشند که این ایده ها در استان قابل بهره برداری باشد. پیشنهاد من این است که کارگروه هایی تشکیل شود و از این ایده ها که به ارتقا سطح آموزش و تعلیم و تربیت استان فارس کمک می کند استفاده شود.

برچسب‌ها مدارس شورای شهر شیراز استان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شورای شهر شیراز مدارس شورای شهر شیراز استان فارس شوراهای اسلامی شهرستان های استان آموزش و پرورش استان فارس ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵هزار شهید استان فارس با حضور ۶ تیم منتخب از اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های مهر و لامرد و مناطق آموزش و پرورش بخش‌های بیرم لارستان،  علامرودشت و اشکنان به صورت گروهی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهر برگزار شد.

مسلم احمدی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم منتخب اشکنان و بیرم لارستان برگزار شد که تیم منتخب اشکنان توانست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند