Web Analytics Made Easy - Statcounter

و البته یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای داشتن سفری خاطره‌انگیز به مروارید دریای اژه باید انجام دهید، رزرو هتل ازمیر است.

ازمیر به خاطر موقعیت چشمگیر تجاری و گردشگری، تبدیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای فعالیت هتل‌های مختلف شده است. اما از میان این اقامتگاه‌ها، کدام‌ها بهترین انتخاب برای رزرو هتل در ازمیر و اقامت در آن هستند؟ این هتل‌ها را باید از کجا رزرو کرد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ۵ مورد از بهترین هتل‌های ازمیر که به راحتی می‌توانید آنها را رزرو کنید، آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزرو هتل ازمیر

ازمیر شهری توریستی و زیبا است که از هر نظر سفر به آن، برای گردشگران جذاب و به یاد ماندنی است. البته همین صفات دوست داشتنی ازمیر باعث شده‌اند تا در این شهر، تنوع هتل‌ها برای رزرو بسیار بالا باشد. شاید اینگونه بگوییم بهتر است، در ازمیر به قدری هتل‌های مختلف با امکانات متنوع وجود دارد که هر مسافری با هر بودجه‌ای می‌تواند رزرو هتل ازمیر را به راحتی انجام دهد. هتل‌های ازمیر، تنوع بسیار بالایی هم در نوع ارائه خدمات و هم از نظر قیمت رزرو دارند. از آن جایی که در بهترین روزهای سفر به ازمیر قرار گرفته‌ایم، در ادامه ۵ هتل برتر ازمیر در سال ۲۰۲۱ که امکان رزرو آن‌ها از فلای تودی، کامل‌ترین مرجع هتل‌های داخلی و خارجی، وجود دارد و سطح قیمتی و خدمات مختلفی دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

رنساس ازمیر هتل | Renaissance Izmir Hotel

اولین اقامتگاهی که آن را برای رزرو هتل ازمیر توصیه می‌کنیم، هتل رنساس ازمیر است. این هتل در قلب شهر ازمیر اما با فاصله‌ای کم از ساحل تفریحی کوردون (Kordon) قرار گرفته است. علاوه بر این موارد، امکانات تفریحی مختلفی در هتل رنسانس همچون استخر، سونا، حمام ترکی، مرکز ورزشی و تناسب اندام، مرکز ماساژ، رستوران مدیترانه‌ای و کافی‌شاپ و بسیاری از موارد دیگر برای استفاده عموم مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است. علاوه بر این کسانی که رنسانس هتل ازمیر را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند از امکانات اتاق های این هتل همچون حمام بسیار مجهز، سرویس خواب استاندارد و تمیز، تسویه، سرمایش و گرمایش خودکار، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، سشوآر و مینی بار استفاده کنند. اگر قصد رزرو رنساس ازمیر هتل را دارید، می‌توانید به راحتی از طریق سایت فلای تودی و با امکان پرداخت ریالی، این کار را انجام دهید.

آدرس رنساس ازمیر هتل: Akdeniz, Gazi Osman Paşa Blv. No ۱۶, ۳۵۲۱۰ Konak/İzmir, Turkey

اسمارت هتل ازمیر | Smart Hotel

اسمارت هتل ازمیر، یکی از خوش مسیرترین اقامتگاه‌های شهر با امکانات خوب و البته سطح مناسب قیمت رزرو هتل در ازمیر است. این هتل زیبا، دارای یک مرکز تناسب اندام و سونا است و اینترنت پر سرعت و رایگان را در تمامی فضاهای هتل در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و به مهمانان، دوچرخه و ماشین هم کرایه می‌دهند. سبک آشپزی رستوران هتل، ترکی است و اگر بخواهید می‌توانید از کوکی‌ها و شکلات‌های رایگان هتل نیز میل نمایید. اتاق‌های اسمارت هتل ازمیر، همگی مجهز به تلویزیون‌های هوشمند با شبکه های ماهواره‌ای، سرویس حمام اختصاصی، سرویس خواب راحت و استاندارد، کمد، مینی بار اختصاصی و مبلمان هستند و امکان رزرو آنلاین آنها به راحتی توسط وب سایت فلای تودی تنها با جستجوی نام هتل، مقدور است.

آدرس اسمارت هتل ازمیر: İsmet Kaptan, ۱۳۶۸. Sk. No:۲, ۳۵۲۱۰ Konak/İzmir, Turkey

کوردینیت سوئیتز ازمیر | Coordinat Suits

یکی از هتل‌های ساده و در عین حال بسیار خوبی که می‌توانید در سفر به ازمیر در آن اقامت کنید، هتل کوردینیت سوئیتز ازمیر است. مجموعه سوئیت‌های این هتل از ۱۲ مدل مختلف تشکیل شده‌اند و اقامت در آن بیشتر برای مسافرانی مناسب است که به صورت خانوادگی و گروه های دوستانه به ازمیر سفر کرده‌اند. اگر قصد رزرو هتل ازمیر در این مجموعه سوئیت‌ها را دارید، لازم است بدانید که کوردینیت سوئیتز علاوه بر دسترسی خوب و آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز شهر، به خاطر امکانات کامل داخلی و عمومی که در فضای هتل خود به وجود آورده، یکی از بهترین پیشنهادهای سایت‌های معروف تخصصی هتل برای اقامت در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.

آدرس کوردینیت سوئیتز ازمیر: Kazımdirik, ۳۵۱. Sk. No:۳/ D, ۳۵۱۰۰ Bornova/İzmir, Turkey

های هتل آلسان جاک ازمیر | Hay Hotel Alsancak

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که وقت برایتان طلاست، رزرو هتلِ های آلسانجاک ازمیر از وبسایت فلای تودی به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ازمیر در سال ۲۰۲۱ را به شما توصیه می‌کنیم. معروف است که در های هتل آلسانجاک، همه کارها با سرعت بالایی انجام می‌شوند! از پذیرش و خروج مسافر از اتاق‌ها گرفته تا سرو صبحانه و نظافت روزانه اتاق‌ها، همگی راس ساعت مقرر و بسیار با سرعت انجام می‌پذیرند. امکانات کامل اتاق‌ها، خدمات رفاهی مناسب، تنوع متناسب اتاق‌ها و نزدیکی به جاذبه‌ها باعث شده‌اند تا هتلِ های آلسانجاک ازمیر، امتیاز ۹.۵ را از طرف کسانی که در آن اقامت داشته‌اند، دریافت کند.

آدرس های هتل آلسان جاک ازمیر: Alsancak, ۱۴۷۶/۱. Sk. No:۵, ۳۵۲۲۰ Konak/İzmir, Turkey

امنز هتل ازمیر | Emen’s Hotel

یکی از گزینه‌های مطمئن برای رزرو هتل ازمیر انتخاب هتل امنز ازمیر است. از جمله ویژگی‌های این هتل که باعث شده نام آن در لیست هتل‌های منتخب سال ۲۰۲۱ جای بگیرد می‌توان به دسترسی خوب به مرکز شهر و برج ساعت ازمیر، پارکینگ رایگان، رستوران اختصاصی، پذیرش ۲۴ ساعته، چیدمان مدرن فضاهای هتل منطبق با آخرین تکنیک‌های معماری هتل در جهان، امکانات کامل اتاق‌ها، وجود صندوق امانات و برخورد مناسب کارکنان هتل با مهمانان اشاره کرد. هزینه اقامت در امنز هتل ازمیر بسیار مناسب است و امکان رزرو آن به صورت آنلاین و با پرداخت ریالی در شبکه شتاب از طریق وب سایت فلای تودی برای شما به راحتی، وجود دارد.

آدرس امنز هتل ازمیر: İsmet Kaptan, ۱۳۶۴ sokak, Mahallesi No:۴, ۳۵۲۴۰ Konak/İzmir, Turkey

ارزانترین هتل های ازمیر را از کجا رزرو کنیم؟

اگر قصد رزرو بهترین و ارزانترین هتل های ازمیر را دارید و امکان رزرو هتل های ازمیر با کارت های اعتباری برای شما فراهم نیست، پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو یکی از وب سایت‌ های معتبر ایرانی را انتخاب کنید که هم معتبر و خوشنام باشد و هم تعداد بسیار زیادی از هتل های ازمیر را در سامانه رزرو خود پوشش دهد، تا به این ترتیب به راحتی بتوانید با استفاده از کارت‌های شتاب، اقدام به رزرو هتل ازمیر نمایید و هم انتخاب گسترده‌ای از میان هتل های ازمیر داشته باشید.

رزرو هتل در فلای تودی به شما این امکان را می‌دهد که از پشتیبانی حرفه‌ای و تخصصی برای مشاوره و انتخاب هتل به صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید و اگر در طول سفر برای اقامت در هتل دچار مشکل شدید شما را راهنمایی و همراهی می‌کنند و دغدغه های شما از  سفر را به حداقل می‌رسانند تا با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید.

کد خبر 615447 برچسب‌ها ترکیه سفر - گردشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه سفر گردشگری سایت فلای تودی هتل های ازمیر سال ۲۰۲۱ امکان رزرو برای رزرو اتاق ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد

قیمت طلا امروز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را طبق انتظار ثابت نگه داشت و نشان داد که همچنان به سمت کاهش احتمالی نرخ می‌رود، افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد