Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم عرفه و محرم و صفر در مساجد اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد کرونا و شرایط قرمز استان اصفهان محدودیت وجود دارد اما مساجدی که فضای باز دارند و بتوانند پروتکل‌ها را رعایت کنند ممکن است مراسم دعای عرفه را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته همچنان اعلام رسمی برای برگزاری مراسم عرفه نشده است و قرار بود که تجمعی در گذر چهارباغ برای این مراسم صورت گیرد و هنوز مجوز دریافت نکرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به جلسه دیروز کمیته معنوی ستاد کرونا استان اصفهان، گفت: پیشنهاد داده شد مانند سال گذشته با رعایت پروتکل‌ها مراسم محرم و صفر در فضاهای روباز برگزار شود اما در شرایط فعلی نیز فضاهایی که سقف بلند و وسیع دارند می‌توانند اضافه شوند و مراسم‌های ماه محرم را برگزار کنند.

وی ادامه داد: این پیشنهاد داده شده اما خبر قطعی آن برای مساجد اعلام نشده است تا علاوه بر فضاهای روباز از فضاهای بسته با سقف بلند نیز در این مراسم استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین نیستانی با بیان اینکه مباحث مذهبی در کنار مباحث پزشکی نوعی شفا برای روح و روان آدمی در نظر گرفته می‌شود، خاطر نشان کرد: هر دو راه معنوی و پزشکی برای شفا یافتن از بیماری کرونا و ریشه‌کن کردن آن توصیه می‌شود و برخی از این مراسم مربوط به داروخانه معنوی است تا از این طریق نجات پیدا کنیم.

کد خبر 5261427

منبع: مهر

کلیدواژه: دعای عرفه کانون مساجد ماه محرم و صفر اصفهان شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل بارش باران قوه قضاییه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد