Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره در پیش بودن عید سعید قربان گفت: سفر به استان مازندران ممنوع است و محدودیت‌ها با شدت بیشتری در ورودی‌های استان اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ هادی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی استان مازندران، اظهار داشت: متاسفانه مازندرلن در شرایط خوبی از نظر کرونایی قرار ندارد و ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همکاران ما در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر هستند و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

40 هزار خودرو در طرح محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی جریمه شدنداستاندار کهگیلویه و بویراحمد: محدودیت‌های ترافیکی در استان اعمال می‌شودجزئیات محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزیبازگشت محدودیت های ترافیکی کرونا به خوزستان/رانندگان با پلیس همکاری کنند

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: از ابتدای امسال 14 هزار دستگاه با پلاک غیر بومی که قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

عبادی گفت: اغلب شهرهای استان مازندران در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی هستند و از مسافران عزیز تقاضا می‌کنیم زمان دیگری را برای مسافرت به این استان انتخاب کنند.


وی افزود: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: رانندگان بیش از 44 هزار دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشتند، جریمه شدند.

عبادی خاطرنشان کرد: ترافیک در اغلب جاده‌های استان مازندران عادی و روان است.

انتهای پیام/686/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین