Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر یوسف زاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا به برپایی اردوی چند تیم از استان های دیگر در شاهرود افزود: برگزاری اردو و دیدارهای دوستانه بین تیم های فوتسال تیام شاهرود و تیم لیگ برتری فردوس قم و همچنین کلاس دانش افزایی بازیکنان و مربیان شهرستان در این راستا انجام شد.

وی با بیان اینکه این اردوی تدارکاتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ، آمادگی بدنی بازیکنان را افزایش داد  و شناخت  ذهنی آنان را به دنبال داشت، ادامه داد: بازیکنان تیم نوجوانان شاهرود حاضر در مسابقات مناطق کشور هم که به مرحله نهایی صعود کرده اند، زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم فردوس قم آموزش هایی را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تیم تیام شاهرود ۲ بازی دوستانه با تیم فردوس قم برگزار کرد که بازی نخست با نتیجه سه بر سه مساوی پایان یافت و بازی دوم با نتیجه ۶ بر صفر به سود نماینده قم به اتمام رسید.

وی تاکید کرد: تیم لیگ برتری فوتسال فردوس قم با سرمربی گری  علی زندی پور  از دوشنبه هفته گذشته به مدت پنج روز در شاهرود اردو برپا کرد.

رئیس هیات فوتبال شاهرود گفت: تیم فوتبال امید پرسپولیس نیز در شاهرود اردوی یک هفته ای تا روز جمعه هفته جاری برگزار می کند.

یوسف زاده با اشاره به اینکه مجموعه زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود یکی از ظرفیت های خوب فوتبال برای رونق این رشته ورزشی است ، افزود: تمرینات تیم فوتبال امید پرسپولیس تهران در چمن ورزشگاه دانشگاه آزاد اسلامی این شهر آغاز شده است.

به گفته وی، دیدار دوستانه تیم امید پرسپولیس تهران با تیم امید شرکت سیمان شاهرود ساعت ۱۸ امروز در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد این شهر انجام می شود.

یوسف زاده تاکید کرد: گفت و گو هایی با اسماعیل هلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس برای تست و استعداد یابی نوجوانان و نونهالان با حضور ۱۰۰ بازیکن انتخاب شده  از رده های مختلف سنی  و باشگاه های مقاومت فجر ، سابقون ، سیمان ، آینده سازان انجام شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان شاهرود گفت: استعدادیابی نوجوانان و نونهالان شاهرود در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد.

یوسف زاده با بیان اینکه  فوتبال این شهرستان در حال حاضر با  ۲۵ تیم در رده های مختلف سنی  فعال است، اظهار داشت : ۲۰ تیم فوتسال حرفه ای در شاهرود و استان سمنان فعالیت دارند.

به گفته وی، تیم فوتسال نوجوانان شاهرود در لیگ برتر، تیم پیمان در لیگ دسته ۲ بزرگسالان و تیم آراد در لیگ جوانان ایران حضور دارند.

رییس هیات فوتبال شاهرود گفت: با پیگیری ها و برنامه ریزی انجام شده ۱۲۰ دانش آموز دختر این شهر در تیم های فوتسال حرفه ای آموزش می بینند.

یوسف زاده ابراز داشت: تعداد باشگاه های بانوان در این رشته از یک به چهار باشگاه افزایش یافته است.

رییس هیات فوتبال شاهرود گفت: ۲ مدرسه فوتبال در استعدادیابی و پرورش ورزشکاران این رشته در شاهرود فعال است و سه مدرسه دیگر نیز در آینده نزدیک تاسیس خواهد شد.

یوسف زاده افزود: ۲ تیم فوتسال بزرگسالان بانوان پردیس مغان و دانشگاه صنعتی این شهر در استان سمنان و در مرحله نهایی دانشگاه های کشور حضور دارند.

شهرستان شاهرود زمین چمن ورزشگاه تختی را به عنوان بزرگترین و بهترین زمین خود دارد ، همچنین  دانشگاه های صنعتی و آزاد اسلامی این شهر نیز دارای مجموعه های ورزشی مناسبی هستند.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس فوتسال شاهرود قم وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس فوتسال فوتبال باشگاه پرسپولیس فوتسال شاهرود قم وزارت ورزش و جوانان امید پرسپولیس هیات فوتبال شاهرود گفت یوسف زاده فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!