Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره سابق شیاطین سرخ معتقد است حضور جیدون سانچو در منچستریونایتد می تواند برای تیم بسیار مفید باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، روز گذشته دو تیم منچستریونایتد و دربی کانتی در دیداری دوستانه مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید. بعد از این دیدار وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد که هدایت دربی کانتی را برعهده دارد در مورد شرایط این روزهای تیم سابقش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونی در مورد جذب جیدن سانچو با اشاره به این که انتظار دارد این بازیکن در الدترافورد بدرخشد گفت:

او می تواند گلزنی کند، موقعیت گل بسازد و به همین خاطر فکر می کنم خرید بسیار خوبی خواهد بود. احتمالا فشار زیادی رویش باشد اما چنین فشاری در باشگاهی مثل منچستریونایتد عجیب نیست. شنیده می شود که چند بازیکن دیگر نیز به منچستر اضافه خواهند شد. در حال حاضر در دوره ای هستیم که هواداران از تیم موفقیت و قهرمانی می خواهند و اوله و کادر فنی اش از این بابت تحت فشار خواهند بود.

منچستریونایتد فصل گذشته لیگ را در رده دوم به پایان رساند و با شروع لیگ به پنجمین سالی پا می گذارد که قهرمانی در هیچ جامی را تجربه نکرده است اما رونی معتقد است خرید های جدید می تواند به تیم در مسیر قهرمانی کمک کند. او در این باره گفت:

منچسترسیتی، چلسی و لیورپول تیم های بسیار خوبی هستند اما در مورد منچستریونایتد می توان دید که این تیم به تدریج بهتر می شود. به نظرم آنها می توانند در فصل بعد به طور جدی برای کسب قهرمانی بجنگند. 

 

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد

 پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)