Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:47:31 GMT

طرح‌های ساحلی آستارا تعطیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۰۳۵۶

طرح‌های ساحلی آستارا تعطیل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست فرمانداری آستارا روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در فرمانداری این شهرستان گفت: با وجود تعطیلی رسمی شناگاه ها و تفرجگاه های نوار ساحلی دریای خزر برخی مسافران، گردشگران و شهروندان برای تفریح و شنا به ساحل می روند بنابراین لازم است دستگاه های متولی نسبت به نصب تابلوهای هشدار شیوع کرونا و تعطیلی نوار ساحلی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید میرقربانی با اعلام آماده باش اداره های مرتبط با نوار ساحلی و گردشگری در تعطیلات عید قربان از نیروی دریایی، هنگ مرزی، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری ها خواست با استقرار گشت های شبانه روزی در مناطق شنا آزاد و شنا ممنوع نوار ساحلی با هر گونه دورهمی و استعمال قلیان مقابله کنند.

وی با بیان اینکه مسیرهای ورود به محدوده های آزاد و ممنوع نوار ساحلی باید مسدود شود، افزود: متاسفانه در هفته های گذشته ۲ نفر به علت شنا در مناطق «شنا ممنوع» غرق شده بودند و باید با مراقبت بیشتر، از ورود مسافران به ساحل جلوگیری شود.

وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این جلسه گفت: با وجود تعطیلی برنامه های ورزشی و تفریحی نوار ساحلی، متاسفانه به دلیل حضور برخی گردشگران و مسافران مجبور شدیم ناجیان غریق دوره دیده را در ساحل مستقر کنیم و برای مناطق شنا ممنوع نیز تعدادی ناجی در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: ناجیان غریق در سال جاری ۲۲ نفر را از غرق شدن در آبهای خزر نجات داده اند و پنج نفر آنها خانم و بقیه آقا بوده اند و در تعطیلات عید قربان گشت ها و برنامه های مراقبتی اداره ورزش و جوانان را در ساحل افزایش خواهیم داد.

شیوع ویروس کرونا در جهان باعث محدودیت و تعطیلی برنامه های گردشگری و تفریحی شده و بخاطر خطر شیوع بیماری در دورهمی ها و تجمع ها، طرح های ساحلی خزر در استان های شمالی نیز تعطیل اعلام شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا ویروس کرونا فدراسیون نجات غریق دریای خزر گیلان شنا پروندهٔ خبری عید قربان متفاوت در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا ویروس کرونا فدراسیون نجات غریق آستارا ویروس کرونا فدراسیون نجات غریق دریای خزر گیلان شنا نوار ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک