Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@08:59:50 GMT

اپال بیش از یک درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۰۴۰۴

اپال بیش از یک درصد رشد کرد

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی مانند روز گذشته سبزپوش شد و حدود یک درصد رشد کرد. همچنین «اپال» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«اپال» معاملات امروز خود را تقریبا متعادل و در محدوده ۲۰۴۰تومان آغاز کرد. روند معاملات این ماد صعودی پیش رفت و در محدوده ۲۰۸۰تومان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این نماد با بیش از سه میلیارد تومان خروج پول مواجه شد.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۲۰,۸۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۲.۵درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از سه میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۰,۵۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به بیش از ۶۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۳۴درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و ۶۶درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، حدود سه میلیون برگه سهم‌(۸۸درصد) را افراد حقیقی و حدود کمتر از یک میلیون برگه سهم(۱۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها چهار هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۷۲۸هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۶۶هزار سهم بود.


برای مشاهه تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین شایعات بورس را خونین کرد! سنگین ترین صف های خرید و فروش / کاهش صفوف فروش به کمتر از ۸۰۰میلیارد تومان حمله رانت‌ خواران به تولیدکنندگان سیمان جزییات عرضه اولیه یک شرکت سرمایه گذاری در فرابورس احتمال تعطیلی بورس قوت گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میانگین حجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران