Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه مجلس شورای اسلامی خواستار نوسازی ناوگان مدیریتی کشور و سکانداری جوانان مومن انقلابی و جهادی می‌باشد، عنوان کرد: آقای رییسی ما همان مطالبه گران قبل و منتظر کابینه انقلابی و جهادی هستیم.

به گزارش ایسنا، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور منتخب، نمایندگان مجلس و رییس دستگاه قضا گفت: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم نه جای تعطیلات تابستانه و از دست دادن فرصت ها بای مجلس انقلابی است و نه جای مماشات برای برخورد با مفسدان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی برای دستگاه قضا است و نه جای تعلل در پاکسازی مدیران ناکارآمد، لَخت و بی خاصیت، آنچه مردم امروز منتظر آن هستند تغییر وضعیت موجود و برخورد شدید با این دست از افراد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکاتی را به دولت منتخب گوشزد می‌کنم، امروز ابهام در چگونگی تشکیل کابینه و شایعات و زمزمه های مختلف در سخن از کابینه فراجناحی که البته منکر آن هم نیستیم و احیانا استفاده از برخی مدیران فعلی ما را نگران کرده است، نگران ادامه وضعیت مدیریتی کشور با افراد چند چهره ای که همه ما نفوذ و حضور آنان را در ستادهای مختلف انتخاباتی دیدیم، آقای رییسی ما همان مطالبه گران قبل و منتظر کابینه انقلابی و جهادی هستیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: حضور چهره‌های خسته و ناکارآمد و اهل زد و بند با دولت‌ها و جناح‌های مختلف و بی برنامه و بی ایده را برنمی تابیم و از قبل مصصم تر به سوال، تذکر و در نهایت استیضاح به وزیران هستیم چرا که مردم در فشارهای اجتماعی و اقتصادی در حمایت از نظام اسلامی با امید پای صندوق های رای شما حاضر شدند، ما ملت ایران فرصت ادامه رویه را به دولت جدید نمی دهیم و خواستار نوسازی ناوگان مدیریتی کشور و سکانداری جوانان مومن انقلابی و جهادی هستیم چرا که تغییر وضعیت موجود بدون کار جهادی امکان پذیر نیست و وجود تفکر لیبرال و ادامه حضور آنان موریانه ای بر کابینه و دولت شما خواهد بود.

فلاحی گفت: مجلس انقلابی منتظر کابینه ای است که در آن به کارگیری جوانان مومن انقلابی و جهادی توجه شود، جوانانی که آنها را منزوی کردند و به کار نگرفته اند چراکه در ستاد انتخاباتی آقایان نبوده اند، جوانانی که می توانند گره های کور  تولید و کارآفرینی را باز نمایند، مجلس انقلابی منتظر کابینه ای است که وزیران کارآمد آن با رونق کسب و کار و تولید مشکل معیشت و اقتصاد جامعه را رفع نمایند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس انقلابی از شایسته سالاری استقبال می کند اما شایسته سالاری به تمام معنا که تعهدی به انقلاب و انقلابی‌گری و اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه به معنای واقعی در کنار تخصص باشد؛ امروز مردم تشنه مدیرانی هستند که در کنار آنان و شنوای دردشان باشند و با تلاش خستگی ناپذیر و کار جهادی روند خسته مدیریت ناکارآمد را تغییر و  کشور را به سمت رشد و پیشرفت سوق دهند.

وی در پایان اضافه کرد: ضمن تبریک به ریاست جدید قوه قضائیه، انتظار ادامه روند اصلاح در سیستم قضایی و نظارتی کشور را خواستاریم زیرا مبارزه با فساد و اجرای عدالت که در راس گام دوم بیانیه انقلاب است بدون میدان‌داری دستگاه قضا امکان پذیر نیست، تصدی گری قضات جوان  انقلابی در سطوح بالا ومیانی مدیریت در سیستم قضا می‌تواند امنیت اقتصادی، سیاسی و اخلاقی را به ارمغان آورد و بازوی توانمندی برای دولت و مجلس باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمدحسین فلاحی کابینه کارآمد جوانان مومن انقلابی و جهادی انقلابی و جهادی هستیم منتظر کابینه مجلس انقلابی مدیریتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود

امروز بارش در استان‌های خوزستان، کهگیلویه‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، و خراسان جنوبی شدت خواهد داشت.

سازمان هواشناسی صبح امروز -جمعه- در تشریح وضعیت جوی اعلام کرد: امروز در نیمه غربی دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور رگبار باران رعد و برق گاهی وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

همچنین در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبتا شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

امروز بارش در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز و خراسان جنوبی شدت می‌یابد.

این سازمان برای رو شنبه در شمال غرب غرب دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرد. در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز یکشنبه تنها در برخی نقاط شمال غرب ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد. در سایر مناطق جوی آرام پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در نیمه غربی و سه‌شنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب بارش را شاهد خواهیم بود و طی روز‌های جمعه و شنبه دریای خزر خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

وضعیت جوی پایتخت امروز نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی ساعات خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

tags # بارش باران ، آب و هوا ، اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود