Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:27:51 GMT

گزارش کلوپ از مصدومان لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۰۶۸۴

گزارش کلوپ از مصدومان لیورپول

بحران مصدومیت فصل گذشته قرمز های آنفیلد را بسیار آزار داد و حالا زمان این بحران تقریباً به سر رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم لیورپول اطمینان خاطر دارد که دو مدافع انگلیسی تیمش یعنی جو گومز و ترنت الکساندر آرنولد می‌توانند در زمان مناسب به ترکیب تیمشان اضافه شوند و سرخ‌ها را بعد از مدت‌ها همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ در آستانه برگزاری بازی‌های پیش فصل تیمش در خصوص مصدومان گفته: ماتیپ و فن دایک دو مصدوم خط دفاعی ما هستند که البته هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی دارند اما مطمئنم که وضعیت ماتیپ بهتر است. او می‌تواند در اولین دیدار پیش فصل نیز برای ما بازی کند.

وی افزود: ترنت هم شرایط خوبی دارد و او به همراه جو گومز از بازیکنانی هستند که بازگشتشان به شرایط مساعد بسیار کمک کننده خواهد بود. البته من باید صحبتی با دپارتمان پزشکی باشگاه داشته باشم و وضعیت ترنت را جویا شوم. شاید او بتواند در بازی‌های آتی به ما اضافه شود.

سرمربی لیورپولی‌ها خاطرنشان کرد: بازیکنان مصدوم ما در تمرینات و دوران ریکاوری خود بسیار خوب عمل کرده‌اند و از این بابت ما مدت‌ها صبر کرده‌ایم تا آن‌ها دوباره به زمین بازی برگردند. حالا فکر می‌کنم که زمان عجله کردن نیست و می‌توانیم چند روز بیشتر صبر کنیم تا در بهترین حالت دوباره تازه بهبود یافته‌ها را در اختیار داشته باشیم.

تیم لیورپول با هدایت یورگن کلوپ، فصل گذشته شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت چرا که تقریباً تمامی بازیکنان اصلی این تیم در خط دفاع دچار مصدومیت‌های طولانی مدت شدند و بحران عجیبی را برای مربی آلمانی ایجاد کردند. بدون شک کلوپ درس بزرگی گرفته و به هیچ وجه نمی‌خواهد شرایط سال گذشته برای او تکرار شود، به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که هم لیورپول مدافعان بیشتری را در میان بازیکنان خود داشته باشد و هم کلوپ کمی در استراتژی‌های دفاعی خود تغییر ایجاد کند.

کد خبر 508299

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم فوتبال لیورپول لیورپول سرمربی لیورپول ویرجیل فن دایک الکساندر آرنولد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس