Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجمیل قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای بهمن ماه سال گذشته و با برنامه‌ریزی و مدیریت منابع مالی تاکنون موفق شده‌ایم بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال حقوق پرسنل اداری و عیدی و پاداش سال گذشته، حدود ۲۴ میلیارد ریال حقوق پرسنل آتش‌نشانی و عیدی و پاداش سال گذشته، بیش از ۶۳ میلیارد ریال حقوق پرسنل فضای سبز و بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال حقوق پرسنل خدمات، امانی، رانندگان استیجاری و آسفالت را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطالبات بازنشستگان شهرداری مهاباد اضافه کرد: خوشبختانه در این مدت با پرداخت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات بازنشستگان شهرداری بدهی‌های شهرداری مهاباد به این قشر تسویه شده و به جز تعدادی انگشت شمار، شهرداری به هیچ کدام از بازنشستگان بدهی ندارد.

شهردار مهاباد با اشاره به وضعیت خیابان‌های شهر و گلایه های شهروندان نیز اظهار داشت: در پنج ماه گذشته ۲ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت با متراژ  ۱۸ هزار مترمربع در سطح شهر در قالب آسفالت معابر، ترمیم معابر و لکه‌گیری انجام گرفته است و تا حصول نتیجه مطلوب و رفع کامل مشکلات معابر سطح شهر این رویه تداوم خواهد داشت.

قادری در خصوص وضعیت نامطلوب سایت پسماند سیدآباد نیز اضافه کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با استانداری، مجوز خرید دستگاه "سیمی‌تریلر" اخذ شده که استفاده از این دستگاه باعث کامپکت کردن زباله و کاهش بسیار زیاد شیرابه زباله شهری می‌شود و از حجم آلودگی و بوی نامطبوع آن تا میزان بسیار زیادی می کاهد.

وی با اشاره به برنامه‌های کلان شهرداری در خصوص‌ طرح تفضیلی جدید شهری تاکید کرد: مساحت فعلی شهر مهاباد در حدود ۲.۵۳ هزار هکتار است که در تلاش هستیم با رایزنی‌های صورت گرفته در طرح تفضیلی آینده این مساحت را به ۶ هزار هکتار افزایش دهیم.

قادری بیان کرد: با توجه به بالا بودن شاخص رشد جمعیت شهرستان از شاخص‌های استان و کشوری، عدم برنامه‌ریزی صحیح در این مسیر می‌تواند به بروز مشکلاتی در آینده علی‌الخصوص در حوزه مسکن بدل شود.

شهر ۱۶۶ هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومترمربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

جمیل قادری بهمن ماه سال گذشته از طرف استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان شهردار جدید مهاباد انتخاب شده بود.

برچسب‌ها مهاباد شکایت آذربایجان غربی شهرداری مهاباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد شکایت آذربایجان غربی مهاباد شکایت آذربایجان غربی شهرداری مهاباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری مهاباد میلیارد ریال حقوق پرسنل سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی