Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:49:24 GMT

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر لوندویل تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۰۵۰

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر لوندویل تغییر کرد

پس از بازشماری آرای حوزه انتخابیه شهر لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا، نتایج انتخابات این حوزه تغییر کردند.

سیدسعید میرقربانی نوکنده، سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، نتایج شمارش آرای نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر لوندویل صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صحت انتخابات در حوزه انتخابیه شهر لوندویل (بخش لوندویل) مورد تأیید قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: فرهاد زرعی با ۱۵۹۴ رأی، شهرام حیائی با ۱۵۲۱ رأی، مهرداد غنی پوری با ۱۴۹۹ رأی، سینا عسگرپور با ۱۳۶۸ رأی و داریوش کرمزاده با ۱۳۴۹ رأی به عنوان اعضای اصلی و لطف اله پوراصلان با ۱۳۳۹ رأی، حسن زرخواه با ۱۲۲۸ رأی و ودود نصیری با ۱۱۶۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

میرقربانی خاطرنشان کرد: در اجرای بند ۲ ماده ۷۳ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر چنانچه کسی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می‌تواند حداکثر ظرف مدت دو روز پس از انتشار آگهی شکایت خود را به هیأت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام نماید.

به گزارش ایمنا، پیش از این در شمارش اولیه، منتخبان شورای اسلامی شهر لوندویل، فرهاد زرعی با ۱۶۱۰ رأی، مهرداد غنی پوری با ۱۴۸۸ رأی، شهرام حیائی با ۱۴۷۶ رأی، لطف اله پوراصلان با ۱۴۴۹ رأی و داریوش کرم زاده با ۱۳۸۲ رأی به عنوان عضو اصلی و سینا عسگرپور با ۱۲۸۹ رأی و حسن زرخواه با ۱۲۲۹ رأی به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شده بودند.

کد خبر 508232

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لوندویل اعلام نتایج انتخابات بازشماری آرا گيلان انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر رأی به عنوان شهر لوندویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد