Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسوول بانکی در ابتدای سفر یک روزه خود از شرکت های هونام سفال و آذر شال در شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا بازدید کرد.

برای این دو واحد تولیدی ۱۹ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ۴۰ میلیارد تسهیلات ریالی از سوی بانک صنعت و معدن تخصیص یافته که در صورت تکمیل و بهره برداری برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این بازدید گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تمام تلاش خود را برای ایفای رسالت خود که همان حمایت از تولید است به کارگرفته ایم و با پرداخت تسهیلات برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار تلاش می کنیم.

مهری در ادامه در شهرک صنعتی حیدریه تاکستان حضور یافت و از یک شرکت در زمینه تولید سیلندر و سرسیلندر بازدید کرد.

به این واحد تولیدی ۳۳۸ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته است که برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می کند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این بازدید گفت: حمایت از واحدهای دانش بنیان و صادرات گرا از اولویت های این بانک است و تاکنون عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته ایم.

  مهری در ادامه از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد و در جریان آخرین مشکلات و مسایل پیش روی آن قرار گرفت و برای حل مشکلات آنها قول مساعد داد.

وی همچنین در ادامه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین حضور یافت و از یک شرکت تولید قطعات سوخت خودرو با ۲۰۰ نفر اشتغالزایی بازدید به عمل آورد.

این شرکت ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن استان تسهیلات دریافت کرده که نقش موثری در رونق اقتصادی این واحد تولیدی و اشتغالزایی آن داشته است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تسهیلات بانکی رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان قزوین بانک صنعت و معدن واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد