Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حسین زادگان استاندار، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران، با حضور در محل فدراسیون کشتی از مازندرانی‌های اعزامی به المپیک توکیو تجلیل به عمل آوردند.

هیئت مازندرانی که به همراه چند اسپانسر مالی در محل فدراسیون کشتی حضور یافتند پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و آرزوی موفقیت برای تیم‌های کشتی در المپیک، از رضا اطری، حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان، امیرحسین زارع، محمدهادی ساروی کشتی گیران و عباس حاج کناری مربی اعزامی به المپیک توکیو با اهدای پاداش دلاری و سکه تجلیل به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از سوی حامیان مالی مبلغ ۲ هزار دلار و یک سکه طلا به هریک از نفرات اعزامی اهداء گردید.

همچنین حسین زادگان استاندار مازندران در این مراسم گفت: ستاد تجلیل از مدال آوران استان مازندران در المپیک را تشکیل داده ایم و مقرر شده است تا به ترتیب به نفرات کسب کننده مدال‌های طلا، نقره و برنز در این بازی‌ها ۵۰، ۳۰ و ۲۰ سکه طلا اهداء شود.

بیشتر بخوانید

احتمال حضور سرخابی‌های پایتخت در لیگ برتر کشتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند

امین میرزازاده ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در حاشیه جام تختی در مورد حضورش در المپیک پاریس گفت: تمام تلاش خود را در المپیک برای کسب مدال خوشرنگ به کار می‌گیرم. امیدوارم مسئولان به آرامش تیم کمک کنند ضمن اینکه رنگرز و کادرش با دانش هستند.

دریافت 22 MB

                 

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم