Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان و بررسی آن در جلسه امروز این ستاد اظهار داشت: شرایط جدیدی را استان تهران تجربه می‌کند و ما تعطیلات یکپارچه ادارات دولتی و خصوصی، بانک‌ها و مراکز دیگر را داریم.

وی با اشاره به تمهیدات انتظامی برای کنترل ترددها در استان تهران، خاطرنشان کرد: امروز با حضور عوامل ارشد نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم برای کنترل مبادی خروجی استان تهران صورت گرفت؛ به طوری که خودروهای دارای پلاک‌های شخصی برای خروج از استان تهران محدودیت دارند و از ورود چنین خودروهایی به استان‌های تهران و البرز ممانعت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مقابله با کرونا  با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان تهران، ابراز داشت: با توجه به میزان بالای بستری بیماران در استان تهران قرار شد کماکان آماده‌باش بیمارستان‌های این  استان برای پذیرش بیماران وجود داشته باشد.

زالی با بیان اینکه مراکز درمانی و بهداشتی در تعطیلات اعلامی فعال هستند، افزود: به ویژه مراکز بهداشتی که در فرآیند واکسیناسیون قرار دارند و همچنین مراکز تجمیعی واکسیناسیون تعطیل نبوده و واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی از فعال بودن مطب‌ها،‌آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی بخش خصوصی در تعطیلات آتی خبر داد و گفت: این تعطیلات شامل مطب‌‌ها و مراکز بخش خصوصی نمی‌شود و این مکان‌ها باز هستند.

رییس ستاد مقابله با کرونا  با اشاره به وضعیت جانباختگان و بستری شدگان کرونایی در استان تهران تصریح کرد: متأسفانه امروز دو رکورد اعجاب‌آور در استان تهران ثبت شد؛ به طوری که از روز آغاز کرونا تا کنون چنین موردی وجود نداشت و تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی استان تهران از مرز 8 هزار نفر گذشت و هم اکنون بیش از 8 هزار بیمار بستری در مراکز درمکانی استان تهران داریم.

زالی اضافه کرد: همچنین برای اولین بار میزان مراجعان سرپایی به مراکز درمانی استان تهران از مرز 20 هزار نفر عبور کرد که این رکورد از زمان آغاز کرونا تا کنون سابقه نداشته و ثبت شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با آماده‌سازی تخت‌های بیمارستانی مقابل موج سهمگین کرونا ایستادگی کنیم یادآور شد:‌در روز گذشته در استان تهران 92 فوتی داشتیم.

رییس ستاد مقابله با کرونا  از هماهنگی برای نظارت بر محدودیت‌های اعمال شده در استان تهران خبر داد.

پربیننده ترین مواد غذایی که بعد از ۴۰سالگی حتما باید مصرف کنید سامانه واکسیناسیون برای افراد بالای ۵٠سال استان های جنوبی باز شد علائم خطرناک‌ ترین کرونای جهش‌ یافته! + فیلم مشکل چشمی که ریشه در روده دارد! واکسن کوو ایران برکت در برابر کرونا دلتا موثر است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا رییس ستاد مقابله استان تهران مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند

حمید احمدی گفت: پارسال ۴۴۳ نفر برای دریافت خدمات مشاوره ای به دفتر مشاوره شهرداری خمین مراجعه کردند.

وی ادامه داد: یکی از راه کارهای کاهش آسیبهای اجتماعی ارائه خدمات تخصصی و مشاوره ای رایگان و در دسترس است که در ارتقای سلامت افراد جامعه موثر است.

شهردار خمین بیان کرد: در این راستا کارگاههای تخصصی مهارتهای زندگی در مساجد ، مدارس ، ادارات و نهادها برگزار شد.

احمدی گفت: مشکلات خانوادگی بیشترین درصد علت متاهلین مراجعه کننده به دفتر مشاوره شهرداری خمین است.

وی اضافه کرد: در زمینه اجتماعی فقدان مهارت های اجتماعی و ارتباط موثر، مهمترین علت مراجعه کنندگان است.

شهردار خمین عدم اعتماد به نفس، ضعف در خودآگاهی و خود شناسی، فقدان کنترل خشم بارز را مسائل فردی بیان کرد.

احمدی، عدم مسئولیت پذیری زوجین بیشترین علت اختلافات زناشویی عنوان کرد و گفت: مشکلات خانواده‌ها در ارتباط با فرزندان فاصله‌های عاطفی ، اختلافات در نحوه تربیت فرزندان پ نبود تعادل بین زندگی است.

شهردار خمین تاکید کرد: پایه و اساس تشکیل مرکز مشاوره رایگان در سطح شهر ارتقاء سلامت شهروندان، ارائه تخصصی و مشاوره ای رایگان و ایجاد تعاملات صحیح و تمرین رفتارهای صحیح در جامعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان