Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، شرکت اکتوورکو، تولید کننده واکسن اسپوتنیک در ایران در خصوص تولید واکسن کووید اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با تاییدات خداوند متعال و تلاش جوانان نخبه کشور عزیزمان، فرآیند تولید واکسن اسپوتنیک در خطوط تولیدی اکتوور با موفقیت به پایان رسید. همه تجهیزات و ماشین آلات تولید این محصول در خطوط تولیدی بخش بایوتک اکتوور موجود بوده و همچنین توسط طرف روس مورد ارزیابی واقع شده و مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس همه آزمایشات کنترلی و کیفی منجر به اصالت و اثر بخشی محصول در آزمایشگاه های این مجموعه با موفقیت کامل به پایان رسیده است. مستند به پروتکل های بین المللی و قراردادهای منعقده میان صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) با کلیه ی طرف های قراردادی تولیدی در سراسر جهان، می بایست بچ های نخست برای تایید نهایی به موسسه ی گامالیا روسیه ارسال گردد تا مجوز آزادسازی محصول توسط ایشان صادر شود.

گروه دارویی اکتوور ضمن تکذیب کلیه شایعات و فضاسازی های صورت گرفته، به استحضار مردم شریف ایران می رساند، متاسفانه در جلسه ای که توسط دولت محترم فعلی با رئیس جمهور محترم منتخب، ترتیب داده شد از نمایندگان شرکت داروسازی اکتوورکو دعوت به عمل نیامد، لکن این اقدامات و رقابت های منفی و مغرضانه و نیز ممانعت از تامین منابع مالی مورد نیاز، اکتوور را در مسیر تامین واکسن مردم عزیز متزلزل نکرده و این مجموعه با امید به خداوند متعال و تکیه بر دانش بومی خویش، با قدرت، مسیر تکامل و خدمت رسانی را ادامه می دهد .

بر مبنای جدول زمان بندی، این مجموعه پس از اخذ تایید فوق الذکر ماهانه 900 هزار دز واکسن اسپوتنیک وی و یا 3.5 میلیون دز، واکسن اسپوتنیک لایت را در اختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار خواهد داد تا بر اساس پروتکل توزیع در اختیار همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن تولید روسیه واکسن اسپوتنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد