Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:47:33 GMT

سود هر سهم پالایشگاه اصفهان ۱۲۰۰ ریال تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۸۶۶

سود هر سهم پالایشگاه اصفهان ۱۲۰۰ ریال تعیین شد

ایسنا/اصفهان در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت اصفهان برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۹، سود هر سهم ۱۲۰۰ ریال تعیین شد.

پیرو آگهی دعوت مندرج در روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به تاریخ ۱۶ تیر ماه امسال جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت اصفهان امروز (دوشنبه-۲۸ تیر ماه) با حضور ۶۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۳ درصد از سهامداران و نماینده سازمان بورس- جمشید سهرابی و نماینده مؤسسه حسابرسی بهمند (به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت) رضا آتش تشکیل شد. پس از احراز حد نصاب قانونی و با توجه به مفاد ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت، مجید اعظمی- نماینده شرکت پالایش نفت جی ارس به عنوان رئیس جلسه و مهدی صرامی فروشانی- نماینده شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت و علیرضاخدایی- نماینده شرکت آوای پردیس سلامت به عنوان نظار و صاحب ارجمند به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، ابتدا گزارش فعالیت هیات مدیره در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص صورت های مالی تلفیقی گروه و شرکت سال مالی منتهی به۱۳۹۹/۱۲/۳۰قرائت و مجمع پس از بحث و بررسی و انجام مذاکرات لازم و با توجه به تکالیف و رهنمودهای مندرج در صورت خلاصه مذاکرات مجمع، به اتفاق آراء تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

صورت های مالی تلفیقی گروه و شرکت شامل صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، با توجه به تکالیف تعیین شده صاحبان سهام مندرج درصورت خلاصه مذاکرات مجمع، مورد تصویب قرار گرفت.

در اجرای مواد ۹۰، ۲۳۹ و ۲۴۰ اصلاحیه قانون تجارت، مجمع مقرر نمود مبلغ ۱۲۰۰ریال به عنوان سود خالص هر سهم بابت عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ تقسیم و در مهلت مقرر قانونی به سهامداران پرداخت و باقیمانده پس از کسر پاداش عملکرد هیئت مدیره، به عنوان سود تخصیص نیافته در حساب ها لحاظ شود.

موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی ارقام نگر آریا به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹انتخاب شد و مجمع اختیار تعیین حق الزحمه بازرس قانونی و حسابرس مستقل را در چارچوب قرارداد فی مابین به هیأت مدیره شرکت تفویض کرد.

همچنین روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پالایشگاه اصفهان سود پرداخت سود سهام سال مالی منتهی بازرس قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و کلات با رقابت بین دو نامزد برای یک کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در این دوره تعدادی از شعب با هم ادغام شده‌اند و حدود ۲۰ هزار نفر در فرایند اجرا و نظارت انتخابات با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی‌های مشخص برای تبلیغات نامزدها، گفت: از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی شروع خواهد شد و نامزدها می‌توانند از ظرفیت‌های شبکه استانی خراسان‌رضوی و اماکن شهری برای تبلیغ استفاده کنند و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت این زمان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در این دوره کمیته ارزیابی عملکرد انتخابات، کمیته‌های رسیدگی به تخلف‌ها، بازرس‌ها و… فعال خواهند بود؛ بااین‌تفاوت که در دوره قبل برای هر شعبه یک بازرس داشتیم و در این دوره به ازای هر شش شعبه یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

فرماندار مشهد درباره فعالیت «اتاق وضعیت»، مشابه دور اول انتخابات، افزود: در این دوره اتاق وضعیت با تغییراتی پابرجا خواهد بود و فرایند اخذرأی در همه شعب رصد خواهد شد. سامانه پاسخگویی به شهروندان نیز مشابه دور قبل فعال خواهد بود.

کد خبر 6088798

دیگر خبرها

  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)