Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جباری، مربی تیم ملی وزنه برداری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت علی هاشمی و علی داودی، ۲ ملی پوش کشورمان قبل از اعزام به مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت این ۲ ملی پوش کشورمان برای مسابقات المپیک بد نیست. ۲ هفته به اعزام تیم به مسابقات المپیک باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که تا زمان اعزام بتوانیم این ۲ وزنه بردار کشورمان را به آمادگی ۱۰۰ درصد برسانیم.

هاشمی اگر همین روند خوبش را ادامه دهد در المپیک موفق خواهد بود

مربی تیم ملی وزنه برداری درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی علی هاشمی بیان کرد: علی هاشمی در اردوی رامسر تمرینات خوبی انجام داد و توانست وزنه‌های خوبی هم بزند. البته دوباره از همان ناحیه‌ای که آسیب دیده بود، دچار مصدومیت شد و به همین دلیل چند روزی از تمرینات دور بود. خدا را شکر این هفته کمی از میزان آسیب دیدگی اش کاهش پیدا کرد و الان در وضعیت خوبی قرار دارد. تمریناتش را نیز به خوبی انجام می‌دهد. در هر صورت امیدوارم هاشمی همین روند خوبش را ادامه دهد تا بتواند در مسابقات المپیک عملکرد خوبی داشته باشد.

وضعیت داودی برای حضور در المپیک رضایت بخش است

جباری درباره علی داودی هم گفت: داودی هم در اردوی رامسر بسیار عالی کار کرد و موفق شد رکورد‌های بسیار خوبی هم به ثبت برساند. به طوری که در یک ضرب موفق شد وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و در ۲ ضرب هم توانست وزنه ۲۴۷ کیلوگرمی را مهار کند. خدا را شکر وضعیت علی داودی برای حضور در مسابقات المپیک رضایت بخش است و به احتمال بسیار زیاد او هم تا قبل از اعزام به توکیو به مرز آمادگی کامل خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

والیبالیست چک و ژیمناست آمریکایی کرونایی‌های جدید المپیک توکیو / تعداد کرونایی‌ها به ۶۰ نفر رسید
مدال طلای سنگین وزن را از الان باید به نام تالاخادزه ثبت کنیم

مربی تیم ملی وزنه برداری درباره شانس داودی برای کسب مدال طلا در المپیک، بیان کرد: علی داودی متاسفانه در سنگین وزن شانسی برای گرفتن مدال طلا ندارد؛ زیرا در این وزن تالاخادزه گرجستانی حضور دارد که از الان باید مدال طلا را به او اختصاص داد. الان می‌توان مدال طلا را برای او حساب کرد. دیگر رقیب داودی ورزشکار برزیلی بود که او هم به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش نتوانست در المپیک شرکت کند.

اصلی‌ترین رقیب هاشمی وزنه بردار سوریه است

جباری درباره رقبای اصلی داودی در مسابقات المپیک گفت: از رقبای اصلی علی داودی در مسابقات المپیک می‌توانیم به وزنه بردار کشور سوریه اشاره کنیم که در مسابقات قهرمانی آسیا هم حضور داشت و توانست وزنه‌های خوبی هم بزند. وزنه بردار کشور الجزایر هم جزء ورزشکاران خوب المپیک است که تخصصش بیشتر در یک ضرب است.

هاشمی برای رسیدن به مدال، باید وزنه‌های ۱۸۴ و ۲۲۵ کیلوگرمی را در یک ضرب و ۲ ضرب مهار کند

مربی تیم ملی وزنه برداری درباره رقبای علی هاشمی نیز عنوان کرد: از اصلی‌ترین رقبای علی هاشمی در مسابقات المپیک می‌توان به وزنه بردار کشور ارمنستان اشاره کرد که قهرمان دنیا است. وزنه بردار ازبکستان هم دیگر رقیب علی هاشمی است که برای گرفتن مدال طلا با او رقابت می‌کند. به هر حال هاشمی برای آن که بتواند به مدال المپیک دست پیدا کند، به نظر من باید مهار وزنه‌های ۱۸۴ و ۲۲۵ کیلوگرمی را در یک ضرب و در ۲ ضرب به ثبت برساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری المپیک توکیو مربی تیم ملی وزنه برداری مسابقات المپیک علی داودی علی هاشمی یک ضرب مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است