Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون روابط عمومی و تبلیغات و رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس، از دفاتر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا بازدید و ضمن دیدار با رئیس جهاددانشگاهی فارس، از همراهی‌های رسانه‌ای این نهاد انقلابی قدردانی کردند.

دوشنبه ۲۸ تیر، سرهنگ جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی وتبلیغات و هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس، با حضور در جهاددانشگاهی، ضمن دیدار با رئیس این نهاد، از دفاتر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس در این دیدار، با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های این نهاد انقلابی، در راستای اهداف نظام اسلامی تبیین و ترسیم و دنبال شده است، گفت: نگاه حاکم بر جهاددانشگاهی توجه و استفاده از توان داخلی است که این مسئله را طی ۴۰ سال گذشته هم ثابت کرده‌ایم.

دکتر مظاهر بابایی، با بیان اینکه سپاه و جهاددانشگاهی دو مجموعه برآمده از متن انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که براساس دیدگاه‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، شکل گرفت و رشد کرد، گفت: امروز شاهد رشد و بالندگی در این نهادهای انقلابی هستیم.

او با بیان اینکه نگاه‌های حاکم بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاددانشگاهی، برآمده از روحیه جهادی و انقلابی بوده است، گفت: این موضوع، زمینه را برای تعامل و هم‌افزایی بیشتر فراهم کرده است.

بابایی هم‌افزایی برای پیشبرد امور و اهداف نظام اسلامی را از اهم وظایف همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها، خصوصا نهادهای برآمده از انقلاب دانست و گفت: دشمن هیچ زمانی از دشمنی با این نظام و انقلاب دست برنداشته و همواره تلاش کرده است که از کوچکترین مسائل برعلیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

رئیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، بهره‌گیری دشمن از ظرفیت رسانه و دنبال کردن مسیر دشمنی با استفاده از ابزارهای نرم را یادآور و متذکر شد: نگاه حاکم بر جهاددانشگاهی توجه به توان داخلی و استفاده حداکثری از این توان بوده و طی ۴ دهه گذشته این رویکرد اثبات شده است.

بابایی لزوم تمرکز بیشتر برای ارتقاء و استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه‌های درون نظام را برای خنثی کردن اقدامات دشمنان، مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز داشتن نگاهی جهادی و انقلابی در حوزه رسانه، ضروری و اولویت است.

او با بیان اینکه رسانه در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد، گفت: جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی و به ویژه رسانه‌ای با در ایجاد خبرگزاری‌های ایکنا، سینا و ایسنا، در این عرصه دارای توانمندی است.

بابایی با تأکید بر اینکه نگاه انقلابی و جهادی و مطالبه‌گرانه در ۳ رسانه زیرمجموعه جهاددانشگاهی حاکم است، گفت: در این نهاد همواره برای طرح و پیگیری مطالبات به حق نظام و مردم تلاش کرده‌ایم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به حادثه اخیر که منجر به فوت خبرنگاران ایسنا و ایرنا شد، گفت: کار در رسانه، جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود اما خبرنگاران و عکاسان خبری فعال در این حوزه، ثابت کرده‌اند که علیرغم مشکلات و تنگناها، هیچگاه عرصه را خالی نخواهند کرد.

مردم‌یاری اصلی‌ترین محور فعالیت‌های سپاه بوده است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس نیز در این جلسه، مردم یاری و مردم محوری را از اصلی‌ترین اولویت‌ها در فعالیت‌های سپاه دانست و گفت: خدمت مداوم در مسیر رفع مشکلات مردم و یاری رساندن به آنان جزو افتخارات و موجب مباهات بوده است.

سرهنگ جلال یارمحمدی ضمن قدردانی از همکاری خبرگزاری‌های زیرمجموعه جهاددانشگاهی در طرح مطالبات مردم و پوشش اقدامات مردم محور سپاه پاسداران، گفت: تعامل رسانه‌ای از ملزوماتی است که همواره مورد توجه بوده است.

وی بیان کرد: تجلیل از اصحاب رسانه که با روحیه جهادی نسبت به پوشش اخبار مختلف، به ویژه خبرهای مرتبط با سلامت و مقابله با همه‌گیری کروناویروس، خصوصا فعالیت‌های رو به رشد و گسترده بسیج و سپاه و همچنین اخبار مرتبط با محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و مردم محوری، اقدام می‌کنند، ضرورت محسوب می‌شود.

رئیس بسیج رسانه فارس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همه خبرنگاران و فعالان رسانه، به ویژه فعالان در سه خبرگزاری زیرمجموعه جهاددانشگاهی، گفت: نگاه رسانه‌ای که در جهاددانشگاهی وجود دارد، باعث ایجاد سه خبرگزاری تاثیرگذار شده است و این نشان از مدیریت بسیار خوب آن نهاد انقلابی در عرصه رسانه دارد.

رضایی با اشاره به نزدیک شدن به ایام هفته خبرنگار و همچنین چهل و یکمین سالروز تاسیس نهاد جهاددانشگاهی، افزود: حضور در جهاددانشگاهی و خبرگزاری‌های این نهاد و فعالان در این خبرگزاری‌ها، در این ایام یک ضرورت بود که با هدف عرض خداقوت، انجام شد.

رضایی گفت: انتشار مناسب اخبار و تشویق به حضور حداکثری و همچنین انعکاس اخبار مواسات و همدلی و اقدامات سپاه در ایام شیوع کرونا به نحو احسن در رسانه‌ها انجام شد.

وی با یادآوری اینکه برگزاری انتخابات اخیر و پوشش مطلوب رسانه‌ای این رویداد، موجب ناامیدی دشمن شد، گفت: در این ایام شیوع کرونا و تحریم و مشکلات اقتصادی، مردم با مواسات و همدلی کمک دادند تا بتوانیم از این برهه‌ها عبور کنیم و این‌ها نشان می‌دهد که مردم کشورشان را دوست دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه رسانه‌ها همواره مطالبه‌گر خواسته‌های مردم و آرمان‌های انقلاب بوده‌اند، گفت: نگاه سپاه، رسیدن مردم به آنچه استحقاق و شایستگی آن را دارند است؛ تا بتوانیم سرمایه‌های اجتماعی نظام را ارتقا دهیم و رسانه نیز یکی از مؤثرترین ابزارها به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاددانشگاهی فارس خبرگزاری دانشجویان ایران همه گیری کروناویروس رئیس جهاددانشگاهی خبرگزاری ها بسیج رسانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل