Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت و جهت محاسبه بیمه‌ای دارو و خدمات پزشکی ، بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت از پزشکان فقط نسخه الکترونیک درخواست کنند.

پرویز رمضانی با اشاره به مزایای نسخه الکترونیکی اظهار کرد: در شرایط کرونایی مراجعات بسیار زیادی به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد برای صدور دفترچه داشتیم که با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک ، این مراجعات بسیارکمتر شده است و همچنین صرفه جویی در هزینه  و زمان برای چاپ دفترچه ، کاهش خطا های پزشکی ناشی از اشتباه در نسخه پیچی یا ناخوانا بودن نسخ و تسهیل در ارائه خدمات سلامت و مدیریت هوشمند منابع حوزه سلامت از مزایای نسخه نویسی الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص ارائه خدمت به بیمه شدگان گفت: سازمان بیمه سلامت سامانه خدمات غیرحضوری با آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc طراحی کرده است تا دسترسی به خدمات برای بیمه شدگان با سهولت بیشتری صورت پذیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ادامه داد:‌ افراد برای اطلاع از اعتبار وضعیت بیمه سلامت می‌توانند شماره #1666* را با تلفن همراه بگیرند یا به‌طور مستقیم به سامانه تلفنی 1666 تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیمه سلامت استان بوشهر، رمضانی افزود: در راستای اجرای بهتر برنامه نسخه نویسی الکترونیک در استان و ضمن اعلام امادگی برای عقد قرارداد با تمام پزشکان ، پزشکان غیرطرف قرارداد نیز می توانند برای ایجاد دسترسی و دریافت نام کاربری و رمز عبور برنامه نسخه نویسی الکترونیکی درسامانه . https://eservices.ihio.gov.ir/psc ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمه سلامت خدمات الکترونیکی نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است