Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-07@15:20:32 GMT

تمدید ۸ گواهینامه ایزو در شرکت گاز کردستان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۳۰۲۹

تمدید ۸ گواهینامه ایزو در شرکت گاز کردستان

شرکت گاز استان کردستان موفق به تمدید هشت گواهینامه ایزو و دریافت یک گواهینامه جدید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در نشست گشایش ارزیابی و ممیزی سیستم‌های مدیریتی اظهار کرد: این شرکت همسو با بهینه‌سازی، اقدام‌ها و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در همه امور، سیستم‌های مدیریتی نوین جهانی (ISO) را هم نهادینه سازی کرده است و در جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز موفق به دریافت گواهینامه تعالی ۲ ستاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از تاثیرهای بینظیری که دریافت گواهینامه ایزو بر سازمان‌ها و شرکت‌های  مختلف دارد این است که سبب جذب مشتریان و اعتماد آنها می‌شود؛ همانطور که می‌دانید یکی از دلایل موفقیت کسب و کارهای مختلف، جلب اعتماد مشتریان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان استقرار سیستم مدیریت کیفیت را برای سازمان ضروری دانست و بیان کرد: مدیریت کیفیت در سازمان‌ها  از جنبه‌های حیاتی ارتقای عملکردی هر سازمان است و توجه به این مهم سبب می‌شود که ضمن فعال‌سازی ظرفیت‌های بارز، دستیابی به بهبودهای بلندمدت سازمانی دست‌یافتنی شود.

براساس این گزارش، شرکت گاز استان کردستان طی مسیر نقشه تعالی شرکت افزون بر تمدید گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱.۲۰۱۵ - ISO۱۴۰۰۱.۲۰۱۵ - ISO۴۵۰۰۱.۲۰۱۸ - ISO۵۰۰۰۱.۲۰۱۸ - HSE -MS - ISO۱۰۰۰۲.۲۰۱۸  - ISO۱۰۰۰۴.۲۰۱۸ - ISO ۱۰۰۱۵.۲۰۱۹ موفق به دریافت گواهینامه جدید مدیریت خطرپذیری استاندارد (ایزو ۳۱۰۰۰ ) ویرایش سال ۲۰۱۸ نیز شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گواهینامه ایزو شرکت گاز استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز