Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس تزیینی است.

در ادامه رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان ۲۰۲۱، دو نماینده ایران راهی نیمه نهایی شدند. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در بوداپست مجارستان، علی رضایی در ۶۵ و امیررضا معصومی در ۱۱۰ کیلوگرم با شکست رقبایشان راهی نیمه نهایی شدند اما علی یحیی پور در ۴۸ و شهداد خسروی در وزن ۵۵ کیلوگرم در یک چهارم نهایی مقابل حریفانشان تن به شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید باقری در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز که پیش از این در دور نخست شکست خورده بود، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، علی یحیی پور در دور نخست مقابل بوقوسلاوسکی از لیتوانی با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل نوردانات آیتانوف از قزاقستان در همان دقیقه نخست بر اثر غافلگیری در هنگام اجرای فن با ضربه فنی شکست خورد. یحیی پور برای رفتن به گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، شهداد خسروی در مبارزه نخست برابر دیمیتری کاراستویانوف از مولداوی با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در یک چهارم نهایی مقابل ماگومد بایتوکایف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی رضایی در مبارزه نخست مقابل انوشاوان بارسقیان از ارمنستان با نتیجه ۸ بر ۲ به برتری رسید. وی در یک هشتم نهایی نیز مقابل اکمل سایدوف ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی مقابل ویشال از هند به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه دشوار با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۰کیلوگرم، مجید باقری پس از استراحت در دور نخست مقابل الکساندر مامروش از اوکراین به روی تشک و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۵ شکست خورد و با توجه به شکست ۸ بر ۶ کشتی گیر اوکراینی مقابل جیمز رولی از آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی، باقری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم، امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، مقابل کامینسکی از لهستان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف بازاربایف از ازبکستان رفت و با نتیجه قاطع ده بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان برتری رسید و راهی راهی نیمه نهایی شد یک چهارم نهایی نیمه نهایی نهایی مقابل دور نخست ۱۰ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی