Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوروسلا فون درلاین روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد که اگر این خبر تائید شود، کاملا غیر قابل قبول است و مغایر تمام قوانین ما در اتحادیه اروپاست.

تحقیقات مشترک سازمان‌های خبری از جمله "رویترز، واشنگتن پست، وال استریت ژورنال، الجزیره و گاردین" نشان می‌دهد که گوشی‌های همراه هک شده در میان لیست ۵۰ هزار شماره تماس قرار داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت صهیونیستی "ان اس او" ضمن رد نتایج این تحقیقات اعلام کرد: این تحقیق شامل نظریه‌های تأیید نشده بوده و بر اساس تفسیر گمراه کننده از اطلاعات افشا شده انجام شده است.
 
طبق گزارش "سی ان بی‌سی" یک از شخصیت‌های مهم که گوشی او توسط این نرم‌افزار جاسوسی هک شده است، نامزد جمال خاشقچی مقتول که توسط عاملان حکومت سعودی در سال ۲۰۱۸ به قتل رسیده، بوده است.  

کشورهایی که بیشترین استفاده را از این نرم‌افزار انجام داده‌اند شامل آذربایجان، بحرین، مجارستان، هند، قزاقستان، مکزیک، مراکش، رواندا، عربستان سعودی و امارات می‌شوند.  

محققان توانستند بیش از هزار نفر را از طریق تحقیق و مصاحبه در چهار قاره شناسایی کنند: چندین نفر از اعضای خانواده سلطنتی عرب، حداقل ۶۵ مدیر بازرگانی، ۸۵ فعال حقوق بشر، ۱۸۹ روزنامه نگار و بیش از ۶۰۰ سیاستمدار و مقام دولتی، در میان افرادی بودند که گوشی آنها با نرم‌افزار پگاسوس هک شده بود.  

اولین بار برنامه جاسوسی اسرائیلی "پگاسوس" در سال ۲۰۱۶ فاش شد؛ هنگامی که از سوی یک سری برنامه‌های جاسوسی بسیار پیشرفته، تلفن همراه «احمد منصور» فعال اماراتی هک شد که در پی آن منصور بازداشت و تاکنون زندانی شده است.  

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا