Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی عسکری در حکمی حمید شاه‌آبادی را به ریاست «ستاد رسانه‌ای تولید» منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در حکم رئیس رسانه ملی بر گفتمان‌سازی «پشتیبانی، رفع موانع و رونق تولید» با عنایت به رویکرد‌های تبیینی، آگاهی‌بخشی، ترویجی، مطالبه‌گری و حمایتی تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این حکم بر پیگیری محور‌های زیر به‌منظور تحقق این گفتمان سازی تأکید شده است: برنامه‌ریزی برای ایجاد گفتمان مؤثر رسانه‌ای درباره مسائل مرتبط با حوزه تولید و بهبود فضای کسب‌وکار و حرکت به‌سوی تبدیل شدن ایران اسلامی‌به یک کشور پیشرفته و صنعتی. طراحی نظام کارآمد به‌منظور استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ملی و سایر نهاد‌ها برای برنامه‌سازی مطلوب و کیفی در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از فرآیند تولید در تراز یک رسانه توسعه محور و پیشرفت مدار. بصیرت افزایی، جریان‌سازی مستمر و شورآفرینی برای افزایش حمایت از کالای ایرانی و نیز تسهیل فرآیند تولید افزایش اشتغال و کاهش واردات و هزینه‌های ارزی با بهره‌گیری از ظرفیت برنامه‌های شاخص و آثار فاخر نمایشی. معرفی کارآفرینان برتر کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌موازات ترویج روحیه کار و تلاش سازنده در جامعه و گسترش فرهنگ تلاش، تحرک و کار در بین جوانان از برترین کارشناسان، خبرگان اقتصادی و هنرمندان با اعتقاد راسخ به این مسیر در برنامه‌ها استفاده شود.

 

برچسب ها: رسانه ملی ، علی عسکری ، صدا و سیما

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رسانه ملی علی عسکری صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد

 
به گزارش  تابناک به نقل از موج ، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود