Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و هر تیمی بیشتر تلاش می‌کند امتیاز بازی را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار کرد: تمرینات خیلی خوب را در روزهای اخیر برگزار کردیم و پس از کسب سه امتیاز برابر نفت مسجد سلیمان شرایط بسیار مطلوبی را تجربه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه در این دیدار «شهاب گردان» را در اختیار نداریم زیرا از بازی محروم است که ای کاش او هم در کنارمان بود.

مربی گاندوها در خصوص نساجی مازندران تصریح کرد: نساجی تیم بسیار خوبی است و واقعاً حیف است که در این شرایط سخت و در انتهای جدول باید برابر یکدیگر قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: بعد از آمدن «الهامی» در این تیم شرایط مناسبی بر آنها حکم‌فرما شده و هواداران تیم نیز همچون ما انتظارات زیادی از نساجی دارند که در نهایت امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و هر تیمی بیشتر تلاش می‌کند امتیاز بازی را بگیرد.

کد خبر 508372

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقیقه 69 و چند ثانیه پیش از باز شدن دروازه نساجی مازندران برای بار دوم که روی یک فرار تماشایی و یک ضربه بغل پای دقیق توسط اوستون اورونوف رقم خورد، محمدرضا حسینی برای زدن توپی با گئورگی گولسیانی، هم‌تیمی سابقش در سپاهان، به هوا پریده بود و پس از فرود، هر دو بازیکن نقش بر زمین شدند. 

پس از این برخورد بازیکنان پرسپولیس بلافاصله ترتیب یک ضدحمله را دادند، اما بازیکنان نساجی و در راس آنها فرهاد زامهران و مهرداد عبدی معتقدند بودند که برخورد گولسیانی و حسینی از ناحیه سر بوده و بازی باید بلافاصله برای مداوای بازیکن باتجربه قرمزپوشان مازندرانی متوقف شود؛ این البته چیزی نبود که پرسپولیسی‌ها در آن دقایق مسابقه به آن اعتقادی داشته باشند و با ادامه بازی موفق به ثبت گل دوم هم شدند.

پس از ثبت گل دوم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و پزشک نساجی بالای سر محمدرضا حسینی آمدند و مداوای او را آغاز کردند که البته خوشبختانه اتفاقی برای این بازیکن باتجربه وخوش اخلاق فوتبال ایران نیفتاده بود. 

همچنین پرس‌و‌جوی خبرنگار "ورزش‌ سه"، نشان می‌دهد که حسینی امروز بدون استراحت در آخرین تمرین تیمش حاضر بوده و در این روزهای حساس باشگاه نساجی مازندران مشکلی برای حضور در 4 بازی باقی مانده تیمش ندارد.

عکس‌ها: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • گلر نساجی قول داد: زود جبران می‌کنیم
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس